معرفی سریال های ماه محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش و تصاویر

در آستانه ماه محرم جزئیات پخش سریال‌های «عشق کوفی»، «همه‌گیری» و «مرضیه» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا همیشه در آستانه ماه محرم برنامه‌سازان سیما برای تولید فیلم و سریال‌های تلویزیونی ویژه این ماه تلاش کرده و سعی می‌کنند با روایت قصه‌ای جذاب مخاطب را تا انتها با خود همراه کنند؛ زمانی که به تاریخ تلویزیون ایران خصوصاً در سال‌های اخیر نگاهی می‌اندازیم شاهدیم که صدا و سیما در بسیاری از سال‌ها در رسیدن به این هدف موفق بوده و سریال‌هایی مانند شب دهم، سفر سبز، معصومیت از دست رفته و مختارنامه از مصداق‌هایی برای این موفقیت است.

امسال و به رسم سال‌های قبل نیز در آستانه فرارسیدن ماه محرم جزئیات ساعات پخش تلویزیونی سه مجموعه نمایشی اعلام شد؛ سریال‌های جدید «عشق کوفی» و «همه‌گیری» از شبکه سه سیما و «مرضیه» از شبکه نسیم پخش خواهد شد که جزئیات پخش این آثار به شرح زیر است:

عشق کوفی

«عشق کوفی» به نویسندگی فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغیراتی می‌کند.

لوکیشن‌های اصلی سریال «عشق کوفی» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (زنده‌یاد علی حاتمی) تصویربرداری و حدود ۷۵ درصد کار در دکورهای مختلف آن‌جا انجام شده است؛ بخشی از لوکیشن‌های این سریال در شهرک سینمایی نور و حدود ۱۵ درصد کار هم در شهر آبادان فیلمبرداری شده است.

لعیا زنگنه، نادر فلاح، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر سلیمانی، مژگان اخلاقی، جمال‌الدین بیات، مهسا مهجور، مریم کاویانی، محمد اشکان‌فر، سوگل طهماسبی، مه‌سیما کباری، عمار تفتی، سیدجواد هاشمی، ثریا قاسمی، معصومه زینتی صافی و احسان محسنی‌کیاسری بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از بیست‌ونهم تیرماه همزمان با ایام محرم در پانزده قسمت به صورت هفتگی، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

معرفی سریال های ماه محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش و تصاویر

همه‌گیری

سریال «همه‌گیری» که در فصل نخست خود با نام «موج اول» از تلویزیون پخش شد درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول ورود آن به کشورمان است؛ این سریال حالا به ایستگاه دوم رسیده و قرار است فصل دوم آن پخش شود.

سعید کمانی، تهیه‌کننده «همه‌گیری» درباره این سریال گفت: «همه‌گیری» ادامه فصل قبل است که با اضافه‌شدن برخی نقش‌ها دنبال می‌شود؛ در حال حاضر ضبط این سریال تمام شده و لوکیشن اصلی در کویر کاشان بود و دلیل این انتخاب هم قصه‌ای بود که در سریال اتفاق می‌افتاد.

در این سریال برخی چهره‌ها مانند فریبا متخصص که در فصل نخست شهید می‌شود یا مهدی فخیم‌زاده کنار رفتند، چون کاراکترشان تمام شده بود.

محسن قصابیان در این فصل نقش اصلی (فرمانده) را بازی می‌کند که کاراکتر او یک پاسدار است که بیمارستان را راه می‌اندازد و به کادر درمان کمک می‌کند؛ نقش او همان نقش فصل اول است اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر شده است.

کوروش سلیمانی نیز نقش شاه‌میری را بازی می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی که در شرایط سخت، دنبال احتکار دارو است؛ در این راستا شاه‌میری در تلاش است تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان هست.

نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند که همسر او نیز در سریال نیما شاهرخ‌شاهی است که کاراکتر او یک پزشک است و همه چیز را رها کرده است و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان قرار دارد که فداکاری می‌کنند.

محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبایی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال در بیست قسمت تهیه و تولید شده و قرار است از امشب، یکشنبه، بیست‌وپنجم تیرماه، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش شود. روزهای پخش این سریال شنبه تا چهارشنبه است.

معرفی سریال های ماه محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش و تصاویر

مرضیه

سریال «مرضیه» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی محصول ۱۳۹۸ است که در ایام محرم و از سه‌شنبه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

داستان سریال درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده مرضیه (با بازی زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی) را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌شود.

بازیگرانی از جمله گوهر خیراندیش، داریوش ارجمند، پژمان بازغی و آتیلا پسیانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

معرفی سریال های ماه محرم ۱۴۰۲ + ساعت پخش و تصاویر

کد خبر 673729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید رحمتی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    74 6
    سلام لطفا سریال مختارنامه هم پخش کنید محرم بدون این سریال لذتی ندارد از صدا و سیما خواهشمندیم این سریال زیبا را هم پخش کند
  • دیانا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    45 3
    لطفا فیلم مختار نامه را پخش کنید ما خانوداه مان منتظر بودیم که فیلم مختار نامه یچخش شود و محرم بدون این لذت ندارد
  • محدثه IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    16 1
    سلام اگر ممکنه سریال مختارنامه هم پخش کنید سریالی هست که مخاطب زیادی داره و جذاب و دیدنی
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    21 2
    سلام لطفاً خواهش میکنم سریال مختارنامه را پخش کنید چون ما به این سریال عادت کردیم محرم که بدون این سریال لذتی ندارد لطفاً پخش کنید
  • BR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    18 1
    سلام لطفا سریال مختارنامه رو پخش کنید این سریال بسیار جذاب و آموزنده است
  • زهرا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    23 2
    سلام لطفا سریال مختارنامه را هم پخش کنید؛ هنوز طرفداران قدیمی زیادی دارد و علاوه بر آن تعداد زیادی هم هر سال برای اولین بار این سریال را مشاهده می کنند.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    26 3
    سلام لطفا سریال مختار نامه‌ رو پخش کنید واقعا محرم بدون مختار نامه صفا نداره
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    19 3
    لطف کنید سریال مختار نامه را پخش کنید ما فقط محرم برنامه تلویزیون نگاه میکنیم اونم بخاطر این سریال ممنون
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    26 1
    سلام لطفا سریال مختارنامه روپخش کنید
  • M.k IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    15 1
    پس مختارنامه چیییی؟؟؟؟😔😔😔
  • ارسلان مختاری IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    19 2
    لطفا سریال مختار را پخش کنید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    14 0
    لطفا سریال مختارنامه رو حتما حتما پخش کنید بدون مختار که نمیشه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 4
    سریال معصومیت ازدست رفته پخش نمیشه؟
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      2 1
      چه میگی تو
  • کرمی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    10 0
    لطفاً سریال مختارنامه راپخش کنید محرم بدون مختار دیگه محرم نیست
  • سجاداسدی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    10 0
    سلام‌لطفاسریال‌‌مختارنامه‌رابخش‌کنید‌محرم‌آمده‌بایداین‌سریال‌رانگاه‌کنیم‌به‌نظرمن‌سریال‌های‌دیگه‌لذت‌نداره‌من‌منتظربخش‌سریال‌مختارنامه‌هستم‌ممنون
  • یاس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    10 0
    خواهش میکنم سریال مختار نامه را پخش کنید تو رو خدا
  • استاد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    8 0
    اگر حتی یک درصد به نظر مخاطبان احترام میگذارید،مختارنامه را پخش کنید.لطفا این سریال پرطرفدار را پخش کنید.ما بعد از این همه مدت برای پخش مختارنامه شوق و ذوق داشتیم.لطفا پخشش کنید
  • امیرعباس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    7 1
    با سلام من امیر عباس ۸ ساله ازقم از شما درخواست میکنم تو رو قرآن مختار نامه رو پخش کنید