ساماندهی دست‌فروشان چهارراه ولی‌عصر (عج) انجام شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی دست‌فروشان چهارراه ولی‌عصر (عج)، درخواست تمام اعضای شورای شهر بود و با وجود تمام دشواری‌ها، شهرداری‌های مناطق شش و ۱۱، شرکت‌های ساماندهی مشاغل، شهربان و حریم‌بان همکاری کردند تا دست‌فروشان، هفته گذشته جمع‌آوری شوند که رضایت شهروندان را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در صدوشصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: در عید غدیر مراسم مختلف از جمله جشنواره آرمان در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی توسط سازمان ورزش و جوانان برگزار شد و سازمان خدمات اجتماعی برای هفت هزار کودک کار به همراه خانواده و ایتام مراسمی برگزار کرد که اقدام ارزشمند و پسندیده‌ای بود.

وی افزود: در جشن ۱۰ کیلومتر غدیر امسال، ایرادهایی که سال قبل وجود داشت رفع و برای حضور مردم در موکب‌ها بسترسازی شد، از تمام کسانی که در جشن ۱۰ کیلومتر غدیر فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ساماندهی دست‌فروشان چهارراه ولی‌عصر (عج)، درخواست تمام اعضای شورای اسلامی شهر بود و با وجود تمام دشواری‌ها، شهرداری‌های مناطق شش و ۱۱، شرکت‌های ساماندهی مشاغل، شهربان و حریم‌بان همکاری کردند تا دست‌فروشان هفته گذشته جمع‌آوری شوند که رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی ادامه داد: باید شرایط مناسبی برای امرار معاش دست‌فروشان در نظر گرفته شود، به اندازه کافی زمین برای ساماندهی تمام افرادی که می‌خواهند دست‌فروشی کنند، نداریم، با این حال حقوق عموم نباید زیر پا گذاشته شود.

کد خبر 673700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.