اردوی تیم ملی بسکتبال در ترکیه برپا شد / شاگردان دمیر برای جام‌جهانی آماده می‌شوند

کاروان تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان جهت برپایی اردوی آماده‌سازی به‌مدت یک‌هفته به ترکیه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای پیگیری اردوهای خارج از کشور خود در مسیر آماده‌سازی برای جام‌جهانی ۲۰۲۳، ساعت ۲۲ شنبه _بیست‌وچهارم تیرماه_ تهران را به مقصد استانبول ترک کرد. ملی‌پوشان ایران، اردوی تقریباً یک‌هفته‌ای را در شهر «مانیسا» که نزدیک ازمیر است پشت سر خواهند گذاشت، سپس یک بازی تدارکاتی را با تیم ملی ترکیه برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی ترکیه بر عهده «ارگین آتامان» است که دوستی نزدیکی با هاکان دمیر، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ایران دارد. این اردو نیز با هماهنگی‌های «دمیر» برای تیم ملی ایران فراهم شد. تیم ملی ترکیه با وجود اینکه از صعود به جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ بازماند، در حال حاضر اردوهای خود را برای شرکت در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پیگیری می‌کند.

از اصلی‌ترین غایبان ایران در این اردو می‌توان حامد حدادی، اسطوره و کاپیتان تیم ملی را نام برد که به‌دلیل پشت سر گذاشتن دوران بعد از مصدومیت و انجام دادن جلسات فیزیوتراپی، در تهران ماندنی شد. شاگردان هاکان دمیر پس از این اردو عازم لبنان خواهند شد تا دو بازی تدارکاتی را هم با تیم ملی این کشور برگزار کنند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی بسکتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۳ که در سه کشور قاره آسیا برگزار می‌شود، در گروه G رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج هم‌گروه است که باید در جاکارتای اندوزی به‌مصاف رقبای خود برود.

کد خبر 673686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.