عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه ۱۲ اصفهان انجام شد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لزوم بهسازی سطح معابر، عملیات درزگیری آسفالت سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شده‌ است.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه و بهبود عبور و مرور روزانه شهروندان، روان‌سازی ترافیک عبوری در معابر اصلی شهر و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها، پروژه درزگیری آسفالت معابر شهر سطح منطقه ۱۲ در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری شهرداری منطقه است، افزود: عملیات‌های عمرانی به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان، آسفالت معابر محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب می‌تواند نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه فراهم کند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: بر این اساس عملیات درزگیری آسفالت سطح این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر دومیلیارد ریال و به طول چهارهزار متر انجام شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در هفته دوم تیرماه سال جاری با تخمین مدت زمان اجرایی یک‌ماهه آغاز شده است که با تلاش شبانه‌روزی در کمترین زمان و ۲۰ روز زودتر از زمان پیش‌بینی شده در سطح منطقه تکمیل و اجرا شد.

رسالت خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای جلب رضایت شهروندان از اهداف و اولویت‌های اصلی شهرداری این منطقه است.

کد خبر 673643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.