بازی کردن با پیراهن ذوب‌آهن افتخار است / برای رتبه خوب در جدول لیگ برتر تلاش می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سبزپوشان در آسیا موفق به کسب نایب‌قهرمانی شده‌اند و بدون تردید پوشیدن پیراهن این تیم برای هربازیکنی افتخار است، من نیز از این شانس بهره‌مند هستم که در ذوب آهن و تحت هدایت محمد ربیعی فصل فوتبالی خود را دنبال کنم.

محمدجواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: خوشبختانه در ذوب‌آهن همه شرایط از جمله امکانات، نظم، کادر فنی و بازیکنان مطلوب است و من نیز از همکاری با محمد ربیعی و این مجموعه رضایت کامل دارم؛ بابت انتخابی که داشته‌ام، خوشحالم و به‌رغم داشتن پیشنهادهای متعدد، پس از صحبت با سرمربی تیم و مشورت با کسانی که تحت هدایت وی تمرین کرده‌اند، تصمیم گرفتم برای ارتقای سطح فنی خود با سبزپوشان همکاری کنم.

وی افزود: در هر حال ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار به‌شمار می‌رود و همه فوتبال‌دوستان با این باشگاه آشنایی کامل دارند؛ هرچه باشد سبزپوشان در آسیا موفق به کسب نایب قهرمانی شده‌اند و بدون تردید پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی افتخار است و من نیز از این شانس بهره‌مند هستم که در ذوب‌آهن و تحت هدایت محمد ربیعی فصل فوتبالی خود را دنبال کنم.

محمد جواد محمدی: نمی دانم گلم به پرسپولیس با دست بود یا نه(ویدیو)

بازیکن ذوب‌آهن با اشاره به درخشش برابر پرسپولیس و محبوبیت نزد اهالی فوتبال اصفهان تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد در هر مسابقه بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ برای یک مهاجم لذت بخش است و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم اما همیشه عملکرد تیمی را به عملکرد فردی ترجیح داده‌ام، چراکه اگر خوب دفاع کنم تیم گل نمی‌خورد و اگر در حمله موفق ظاهر شوم تیم من گل می‌زند؛ به‌طور کلی تلاش ذوب‌آهن این است که امسال یک رتبه خوب در جدول کسب کند و فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

وی در تشریح برگزاری اردوی ۱۰ روزه در تهران و دیدار تدارکاتی با آلومینیوم اراک گفت: امروز یک جدال دوستانه با نماینده اراک داشتیم و پس از آن راهی تهران می‌شویم تا با تیم‌های نساجی، مس کرمان و شمس آذر مسابقات تدارکاتی برگزار کنیم؛ تاکنون این افتخار را نداشته‌ام که در اصفهان بازی کنم اما امسال این اتفاق برای من رقم خواهد خورد، هواداران ذوب‌آهن اصیل هستند و از آن‌ها تقاضا می‌کنم در تمام دیدارهای خانگی ما را حمایت کنند تا با این بازیکنان و کادر فنی یک جایگاه مناسب را در جدول کسب کنیم.

کد خبر 673628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.