نیروی‌انسانی مازاد و بدهی فراوان، عامل کندی پروژه‌های عمرانی ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: نیروی‌انسانی مازاد و بدهی فراوان موجب کندی پروژه‌های عمرانی شهر ساری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای اسلامی شهر ساری، شامگاه شنبه_ بیست‌وچهارم تیرماه_ به منظور بررسی پروژه‌های اولویت‌دار این شهرداری، با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد.

پرویز شعبانی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه برای تحقق اهداف و پروژه‌های حیاتی در ساری نیاز به حمایت مسئولان استانی و شهرستانی است و این شهرستان به دلیل مرکزیت مازندران نیاز به توجه ملی و استانی دارد، اظهار کرد: در این دوره از شورای شهر، تلاش کردیم تعامل خوبی با سایر دستگاه‌ها از جمله استانداری و نمایندگان مجلس برقرار کرده و نگاه‌ها را به سمت شهر ساری جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی‌انسانی مازاد و بدهی فراوان موجب کندی پروژه‌های عمرانی شهر ساری شده است، اظهار کرد: با این وجود تلاش می‌کنیم اعتماد و امید را به مردم بازگردانیم و با همگرایی مسئولان مازندران این شهرستان را به سوی اهداف والا هدایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه تغییرات در سطح مدیریت در شهرداری ساری با هدف شتاب بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی این سازمان انجام شد و نشان دادیم که در اجرای پروژه‌های عمرانی مصمم هستیم، افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر ساری، نیروگاه زباله‌سوز ساری از انتظارات مهم ساروی‌ها است که باید افتتاح شود.

وی تحقق وعده‌های شورای شهر را موجب جلب و جذب مشارکت مردم برای سازندگی این شهر دانست و گفت: معتقدیم برای اجرای پروژه‌های بزرگ باید ید واحدی تشکیل دهیم.

شعبانی برخورداری ساری از بودجه‌های ملی را مطالبه جدی این شورا در دوره ششم عنوان کرد و گفت: ساری و استان مازندران جمعیت شناور زیادی دارد و سالانه مسافران بسیاری را پذیرش کرده و خدمات ارائه می‌دهد از این رو معتقدیم باید بودجه‌های ملی به شهر ساری اختصاص یابد.

کد خبر 673614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.