پرسپولیسی‌ها در پایتخت اردو می‌زنند/ ۳ بازی تدارکاتی در برنامه یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود برای آماده‌سازی به ترکیه برود با لغو این برنامه، در تهران اردو می‌زند و سه‌ بازی تدارکاتی هم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قهرمان فصل گذشته در شرایطی که مدت‌زمان زیادی تا شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باقی‌نمانده، هنوز اردوی مشخصی برای آماده‌سازی ندارد؛ گفتنی است با لغو اردوی ترکیه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار خواهند کرد و این اردو بنا بر تصمیم یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها به‌مدت سه روز خواهد بود.

سرخ‌پوشان بعد از تمرین روز سه‌شنبه هفته جاری راهی هتل می‌شوند و برای سه شب در هتل اقامت خواهند داشت. روز جمعه آخرین روز اردو خواهد بود که قرار بر انجام یک بازی تدارکاتی در این روز است و بازیکنان پس از آن در اختیار خود خواهند بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی یک هفته پرفشار فوتبالی را در پیش دارد که در جریان آن، هم یک اردوی داخلی را پشت‌سر می‌گذارد و علاوه‌بر آن، در سه بازی تدارکاتی به میدان خواهد رفت.

یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد مردان خود را فردا_ یک‌شنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ به مصاف استقلال خوزستان تیم تازه لیگ‌برتری‌شده ببرد و برای روز دوشنبه هم بازی تدارکاتی با تیم فوتبال پیکان تدارک دیده شده است. سرخ‌پوشان پایتخت روز سه‌شنبه نیز به اردویی می‌روند که قرار است پایان بخش آن یک بازی تدارکاتی در روز جمعه باشد و نام حریف، بعد از نهایی‌شدن اعلام خواهد شد.

کد خبر 673601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.