حسینی دوباره سنگربان نخست استقلال می‌شود؟

سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش از این تیم خداحافظی کرده بود در تمرینات امروز آبی‌ها شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال درحالی عصر روز پنج‌شنبه_ هشتم تیرماه ۱۴۰۲_ نخستین تمرین پیش‌فصل خود را در کمپ مرحوم ناصر حجازی با کادر فنی جدید و در حضور هواداران برگزار کرد که جای خالی سید حسین حسینی به‌علت ماجراها اخیر شدیداً حس می‌شد و به‌نظر می‌رسید باید جدایی بدون خداحافظی کاپیتان استقلال را قطعی بدانیم.

با انتهای لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرارداد سید حسین حسینی گلر چند فصل گذشته آبی‌های پایتخت که فصل بیست‌ودوم نیز بازوبند کاپیتانی را به‌عنوان فرد نخست می‌بست با استقلال به اتمام رسید و تمدید آن به نظر سرمربی جدید این تیم گره می‌خورد. اما برخلاف تصورات، جواد نکونام که سکان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت به حسینی علاقه‌ای نشان نداد.

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی خود، جدایی‌اش از این تیم را پس از سال‌ها به‌صورت رسمی اعلام کرد اما در کمال تعجب در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت حسینی به تمرینات استقلال به گوش می‌رسید و از آنجایی که نکونام نتوانست سنگربان مطمئنی برای دروازه تیمش پیدا کند، قصد دارد تا یک بار دیگر به سید حسین فرصت درخشش در ترکیب تیم را بدهد.

در همین راستا، کاپیتان استقلال امروز در تمرین نوبت عصر آبی‌ها حضور یافت، اما هنوز به درستی مشخص نیست که او به چه دلیل راهی کمپ مرحوم حجازی شد و باید دید که حسینی پس از خداحافظی از استقلال یک بار دیگر به تیم بازخواهد گشت یا خیر؛ اتفاقی که پیش از این دو مرتبه دیگر نیز تکرار شده بود و ممکن است این بار هم منجر به تداوم حضور حسینی در جمع آبی‌ها شود.

کد خبر 673600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.