لوکاکو در راه تورین؛ عصبانیت اینتری‌ها از مهاجم یاغی‌

نظر روملو لوکاکو باز هم تغییر کرده، زیرا انتقال او به اینتر کاملاً متوقف شده است، درحالی که از یوونتوس، به عنوان مقصد احتمالی این ستاره بلژیکی نام برده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسید روملو لوکاکو در راه اینتر است و تیم ایتالیایی قصد دارد آندره اونانا را بفروشد تا پولش را برای انتقال این بازیکن بلژیکی هزینه کند.

با این حال، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می‌دهد که زمانی که یوونتوس به جذب او علاقه نشان داد، لوکاکو ارتباط خود را با اینتر قطع کرد و دسترسی به افعی‌ها به این دشوار بود، همین موضوع، مدیران باشگاه را خشمگین کرد.

اینتر اکنون به چلسی اطلاع داده که قصد ادامه مذاکرات برای لوکاکو را ندارد و به طور کامل از بحث بستن این قرارداد خارج شده است. مکالمه ۳۰ ثانیه‌ای بین پیرو آوسیلیو، مدیر اینتر و لوکاکو در جمعه شب، نشان دهنده پایان علاقه آنها به این مهاجم بود.

یوونتوس باید قبل از اینکه بتواند لوکاکو را به خدمت بگیرد، دوشان ولاهوویچ را کنار بگذارد، درحالی که این بازیکن صرب، در هفته‌های اخیر، به چلسی یا پاری سن ژرمن لینک شده است.

انچام معامله، به این بستگی دارد که یوونتوس بتواند ولاهوویچ را در هفته‌های آینده بفروشد، اما یک چیز واضح است: اینکه لوکاکو، پل‌های ارتباطی با اینتر را خراب کرده و به اعتبارش نزد هواداران، لطمه زده است.

کد خبر 673584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.