بایرمونیخ در فکر جذب ستاره آرژانتینی منچسترسیتی!

بایرن مونیخ، جولیان آلوارز از منچسترسیتی را به عنوان گزینه جایگزین، در صورت عدم موفقیت برای جذب هری کین در تابستان امسال معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ در حال حاضر دو پیشنهاد برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است و آنها حتی این هفته با دنیل لوی، رئیس باشگاه، جلسه‌ای برگزار کردند.

به نقل از رسانه اسکای اسپورت، کاپیتان انگلیسی همچنان اولویت اصلی آن‌ها برای پنجره تابستانی است، اما در صورتی که توافق محقق نشود، یا مهاجم پس از پایان قراردادش با باشگاه فعلی‌اش در سال ۲۰۲۴ به آنها ملحق شود، قهرمان بوندسلیگا یک پلن B دارد که جولیان آلوارز را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

همراه با آلوارز، بایرن، اسامی دوشان ولاهوویچ از یوونتوس و نیکلاس فولکروگ مهاجم وردربرمن را نیز در فهرست نهایی خود قرار داده است.

آلوارز در فصل ۲۰۲۲-۲۳، نمایشی به یاد ماندنی داشت که در آن، با سیتی سه‌گانه برد و با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. در اولین فصل حضور این ستاره آرژانتینی در سیتی، این بازیکن آرژانتینی با انجام ۴۹ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۱۷ گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد

درحالی که بایرن‌مونیخ همچنان به عنوان گزینه مورد علاقه برای هری کین در این تابستان باقی مانده است، اما آن‌ها باید با پاری‌سن‌ژرمن که برای جذب او وارد بازار شده‌اند، رقابت کنند.

کد خبر 673578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.