بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تا مهرماه امسال پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کم‌برخوردار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: تلاش می‌کنیم به کلنگ‌زنی به‌عنوان یک مراسم نگاه نشود، بلکه بهره‌برداری از پروژه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از نخستین برنامه‌های دوره ششم که در حوزه مناطق کم‌برخوردار رقم خورد، ایجاد کمیسیونی تحت همین عنوان در راستای نگاه همه‌جانبه به مسائل شهری اصفهان بود.

وی افزود: معنای ایجاد کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در شورای ششم این نیست که از سایر محله‌ها بگذریم، بلکه نگاه ویژه‌تری به محلات کم‌برخوردار داریم که محله‌های هدف در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد و این اقدام با ملاحظه علمی‌تری در سال جاری نیز در نظر گرفته شد تا اتفاقات خوبی برای محله‌های شناسایی شده که از نظر حوزه‌های زیرساختی، سیماومنظر، فرهنگی، عمرانی و خدماتی دچار مشکل هستند، رخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که سعی شد در مناطقی همچون ۱۰ و ۱۴، مجموعه پروژه‌هایی که از گذشته آغاز شده بود، اما روند کندی را طی می‌کرد، در مدت فعالیت دوره ششم شدت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه تا مهرماه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق کم‌برخوردار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم به کلنگ‌زنی به‌عنوان یک مراسم نگاه نشود، بلکه بهره‌برداری از پروژه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نادرالاصلی با بیان اینکه حتی در مناطق مرکزی شهر نیز محلات کم‌برخورداری همچون جوزدان، جامی و بیدآباد وجود دارد که اقداماتی در آن انجام شده است تا از مشکلات آن بکاهیم، گفت: فرصت‌هایی در حاشیه و حریم شهر وجود دارد که باید به بهره‌برداری‌های خوبی برسد و به سمت نگاه منفعتی مردم حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در مناطق پانزده‌گانه داریم که از سال‌های گذشته مانده است و باید در تشریک مساعی با مدیریت استان به‌ویژه کمیسیون ماده ۵، نسبت به رفع معضلات کاربری‌ها، تفکیکی‌ها و ارتفاعات که بخشی از به مناطق کم‌برخوردار مربوط می‌شود، اقدام کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه برای محله‌محوری امسال در نظر گرفته شده است که مرحله طراحی بیشتر آن‌ها تمام شده و به مرحله پیمان‌سپاری و اجرا رسیده است.

کد خبر 673539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.