عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ تیرماه

در این بسته خبری از کنترل ترافیک اولویت‌ شهرداری زنجان تا اطفای ۲۲۰ مورد حریق در مراتع و پارک‌های جنگلی سنندج و آغاز احداث ۲۸ پارکینگ جدید طبقاتی در پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۶۰ میلیارد ریال برای توسعه ناوگان شهرداری مهاباد هزینه شد

بابک رستم پور، شهردار مهاباد گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال برای توسعه ناوگان ماشین آلات خدماتی و آتش نشانی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان هزینه شد.

مرگ سه تبعه خارجی براثر غرق شدگی در کانال آب قزوین

غدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مرگ سه مرد تبعه افغانستان بر اثر غرق شدگی در کانال آب مادر قزوین خبر داد.

آغاز احداث ۲۸ پارکینگ جدید طبقاتی با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار فضای پارک در پایتخت

سید مجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اعلام اینکه کمبود جدی فضای پارک خودروها در پایتخت و اِشغال سطح گسترده معابر، ضرورت توسعه فضاهای پارک غیرحاشیه‌ای خودرو و احداث پارکینگ‌های طبقاتی را در سطح شهر دوچندان کرده از ساخت ۲۸ پارکینگ جدید خبر داد.

۲۲۰ مورد حریق در مراتع و پارک‌های جنگلی سنندج خاموش شد

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۰ مورد عملیات اطفا حریق در مراتع، پارک‌های جنگلی و فضاهای سبز سطح شهر انجام شده است.

کنترل ترافیک از اولویت‌های شهرداری زنجان است

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: گشایش معابر فرعی از مسائل مورد توجه است تا بستر برای ترافیک روان فراهم شود.

آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهر تهران با استفاده از ۴۰۰ دستگاه خودرو

محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهر با استفاده از ۴۰۰ دستگاه خودروی تنظیفی خبر داد.

ابهر ۱۳۵ هکتار بافت فرسوده دارد

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: ابهر دارای ۱۳۵ هکتار بافت فرسوده است که باید برای احیای آن برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 673535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.