دستگیری عاملان سرقت ۵۰ میلیاردی از ۱۵ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که با دستبرد به ۱۵ منزل بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شهر اصفهان و شکایت مال‌باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام سرنخ‌هایی از باندی سه‌نفره از سارقان سابقه‌دار و در حرکت که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آوردند و هویت آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی متهمان، آنها در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت منزل اقرار کردند، تصریح کرد: اموال به سرقت رفته توسط متهمان شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلوفرش، نقره‌جات و تلفن همراه بود که ارزش مجموعه این اموال برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

سردار هاشمی‌فر با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه و تحویل آنها به مال‌باختگان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان پس از اعتراف صریح به جرم خود، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 673528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.