معلمان اصفهانی منتخب جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معلمان اصفهانی در جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری چرخشی تحولی در آموزش ابتدایی حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وجیهه فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری چرخشی تحولی در آموزش ابتدایی است، اظهار کرد: این جشنواره در امتداد رویکرد "الف‌تا" با اهداف توانمندسازی معلمان در رویکردهای تدریس در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شده است.

وی با اشاره به شرکت ۸۲۱ معلم توانمند ابتدایی از استان اصفهان در رویکرد جشنواره "الف‌تا" افزود: این رویکرد با محوریت هشت حوزه فارسی اول، فارسی دوم و سوم، هدیه سوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ششم، علوم چندپایه و شایستگی دیجیتال شرکت کردند که از هر حوزه یک نفر به سطح کشوری راه پیدا کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مرحله کشوری این جشنواره از هجدهم تا بیستم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور معلمان ساعی و تلاشگر سراسر استان‌ها برگزار شد که استان اصفهان توانست در سه حوزه جشنواره حائز رتبه برتر شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح کشوری این جشنواره، فائزه معینی از منطقه مبارکه با کسب رتبه اول در درس علوم چهارم، صبا صفری با کسب رتبه دوم در درس علوم چندپایه و خدیجه شیرمحمدی در درس هدیه سوم با کسب رتبه چهارم، پیشتاز جشنواره از استان بودند.

کد خبر 673515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.