رونالدو پردرآمدترین ورزشکار جهان شد

با کسب درآمد هنگفت از فوتبال عربستان،‌ رونالدو رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان موفق شد از نگاه نشریه فوربس پردرآمدترین ورزشکار سال شود.

انتقال رونالدو به عربستان و دریافت حقوق نجومی سالانه ۲۰۰ میلیون یورو باعث شد تا وی بتواند به راحتی خودش را به صدر جدول پردرآمدترین ورزشکاران سال برساند.

رونالدو در ۱۲ ماه گذشته موفق به کسب درآمدی نزدیک به ۱۲۱ میلیون یورو شده تا به این ترتیب بالاتر از همه ورزشکاران از جمله لیونل مسی قرار گیرد و رکوردی جدید را در دستمزد سالانه یک بازیکن ثبت کند.

مسی در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب ۱۱۶ میلیون یورو شده بود و حالا در این فصل رونالدو با ۱۲۱ میلیون یورو موفق به شکستن رکورد مسی شد.

پردرآمدترین ورزشکاران سال ۲۰۲۳ به ترتیب کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کیلیان امباپه هستند.

البته لیونل مسی می‌توانست رکورد بزرگ و مهمی را در این زمینه به نام خود ثبت کند و با انتقال به عربستان تبدیل به گران‌قیمت‌ترین ستاره تاریخ رشته‌های ورزشی شود. با این حال، ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت فوتبال خود را در آمریکا و در تیم اینترمیامی ادامه دهد و از درآمدهای سرسام‌آور فوتبال عربستان صرف نظر کند.

انتقال رونالدو به عربستان اگرچه سود بسیار زیادی برای این بازیکن داشته، اما مسیر انتقال سایر ستاره‌های فوتبال اروپا به آسیا را هموار کرده است. به دنبال انتقال رونالدو، بازیکنان دیگری همچون بنزما و کانته نیز راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شده‌اند.

کد خبر 673473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.