اهدای ۷۰ بسته فرهنگی به هیئت‌های مذهبی منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اهدای بیش از ۷۰ بسته شامل ملزومات فرهنگی مناسب ماه محرم، به هیئت‌های مذهبی منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت با اشاره نزدیک شدن به ایام ماه محرم اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی این دوره مدیریت شهری، توجه به برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی در سطح شهر به شکل باشکوه و البته مردمی است.

وی با بیان اینکه در این راستا نقشی که برای مدیریت شهری و شهرداری مناطق تعریف شده است، نقش تسهیل‌گری و همراهی با مراکز و مجموعه‌های مردمی شهر است، افزود: هیئت‌های مذهبی در این عرصه نقش بسزایی در برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های دینی در سطح شهر داشته‌اند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در مجمع هیئت‌های مذهبی شمال شهر اصفهان گفت: شهرداری منطقه ۱۲ وظیفه خود می‌داند که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دینی خاصه آئین‌های ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در کنار هیئت‌های مذهبی منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ هیئت مذهبی فعال در سطح منطقه ۱۲ وجود دارد که در این راستا بالغ بر ۷۰ بسته فرهنگی شامل ملزومات مختلف فرهنگی برای این هیئت‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 673470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.