حاشیه‌زدایی در گرو رشد متوازن تمام ابعاد شهر است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حاشیه‌زدایی از شهر، با برنامه‌های دقیق و با هدف توانمندسازی مورد توجه مدیریت شهری است، قبول داریم که کار دشوار است، اما نشدنی نیست.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری‌ها به عنوان یکی از نهادهای اصلی خدمتگزاری و نهادی که بیشترین تماس را با مردم دارند، باید خدمتشان در برابر نگاه مخدومان خود که شهروندان هستند، مورد پذیرش قرار گیرد.

وی افزود: از آنجا که مدیریت شهری بندرعباس در میانه راه خدمت در دوره جدید است، تلاش داریم کارنامه‌ای را رقم بزنیم تا در پایان دوره خدمتی بتوانیم با پرونده‌ای مشخص، ارائه گزارش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در نگاه ما، شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان است، یک ابرسازمان که پهنه زیستی شهروندان را در بر می‌گیرد، خدمت در شهرداری یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های خدمت صادقانه و مجاهدانه در جمهوری اسلامی ایران است و هیچ شهروندی را نمی‌توان یافت که دارای شبکه ارتباطی با شهرداری نباشد.

کناری‌نژاد اضافه کرد: باید به شهرداری به عنوان یک نهاد تعاملی نگریست، شهروندان همه شریک مدیریت شهری هستند و شهر تنها با مشارکت و نقش‌آفرینی آن‌ها مسیر تعالی خود را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: هرچه رابطه میان شهروندان و این ابرسازمان خدمت‌محور، حرفه‌ای‌تر و هوشمندتر باشد، بستر این توسعه متوازن و پایدار شهر، بیشتر فراهم خواهد شد. بندرعباس در بسیاری از ابعاد ملی پیشرو بوده و تلاشمان رشد موزون این شهر در تمام ابعاد است، در این صورت است که می‌توان حاشیه‌زدایی از شهر را با برنامه‌های دقیق و با هدف توانمندسازی مورد توجه قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: مشارکت مردمی در نگهداشت شهر و ارتقای سطح کیفیت خدمات نقش بسزایی در به ثمر رسیدن خدمات مجاهدانه در این شهر را دارد که این زحمات با همگام شدن مردم با برنامه‌ها و خدمات شهرداری همراه است.

وی گفت: بندرعباس شهر مقاومت و سخت‌کوشی است و ما نیز به سرفراز بیرون آمدن از کارهای دشوار، به لطف وامید الهی باور ویژه داریم‌. همراهی و همدلی میان شورای اسلامی، دولتمردان، کارکنان خدوم شهرداری و بزرگان شهر و استان، امید ما را به موفقیت، آن هم برای شهری با محوریت فرهنگ، تمدن و تاریخ مقاومت و ایثار بیشتر می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: ما خادمان این شهر باید تلاش کنیم تا بندرعباس به جایگاهی برسد که موفقیت آن نخستین گزینه‌ای باشد که به ذهن مردمان در هر جای ایران اسلامی می‌رسد.

کناری‌نژاد ادامه داد: زمانی می‌توانیم به این جایگاه برسیم که اندیشه پیشرفت عالمانه بر مبنای نوآوری و خلاقیت در نگاه همه به ویژه مدیران شهری و اصحاب علم و تخصص و رسانه، جا باز کند. لازم است تا همه توانمان را بگذاریم و دست یاری به سوی دیگر توانمندان دراز کنیم تا با هم شهری بسازیم که همه در آن احساس کرامت کنند.

کد خبر 673413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.