تجهیز وسایل نقلیه عمومی در ونکوور به وای‌فای رایگان

مسافران وسایل نقلیه عمومی در ونکوور به‌زودی به وای‌فای رایگان دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، TransLink سیستم اختصاصی حمل‌ونقل کانادا است که شهروندان این کشور از این طریق می‌توانند به سراسر ونکوور سفر کنند. مسافرانی که از سرویس‌های سریع RapidBus مربوط به سیستم TransLink استفاده می‌کنند، می‌توانند از وای‌فای رایگان در طول رفت‌وآمد خود استفاده کنند. RapidBus یک شبکه اتوبوس سریع‌السیر با عناصر سامانه اتوبوس تندرو در متروی ونکوور کانادا است.

بر اساس طرح ارائه شده توسط TransLink، شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه در حال نصب وای‌فای عمومی رایگان هستند که برای همه افرادی که گوشی هوشمند دارند، در سراسر سیستم در وسایل حمل‌ونقل عمومی در دسترس است. در حال حاضر، مسافران می‌توانند در هر پنج مسیر RapidBus و بعضی از اتوبوس‌های مفصلی، بیشتر اتوبوس‌های دریایی و سرویس قطار شهری به وای‌فای رایگان دسترسی داشته باشند.

تجهیز وسایل نقلیه عمومی در ونکوور به وای‌فای رایگان

مدیرعامل TransLink اعلام کرده است که نه‌تنها RapidBus با توقف‌های کمتر سریع‌تر هستند، بلکه اکنون همه مسافران می‌توانند از سرویس اتوبوس ممتاز ما بدون نیاز به صرف هزینه برای اینترنت استفاده کنند. این به‌روزرسانی‌ها و خدمات ارائه شده باعث می‌شود مسافران از زمانی که در مسیر هستند استفاده کنند تا با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند یا از این زمان برای انجام دادن کار دیگری بهره ببرند. در این صورت، تجربه بهتری از سفر و رفت‌وآمد خواهند داشت.

فرآیند نصب وای‌فای عمومی رایگان در وسایل حمل‌ونقل با هدف دسترسی به وای‌فای در کل سیستم ادامه دارد. در کوتاه‌مدت، TransLink وسایل نقلیه‌ای که بیشترین مسافر را حمل می‌کند، مانند اتوبوس‌های مفصلی و سرویس قطار شهری را در اولویت قرار می‌دهد تا مسافران آن‌ها هر چه سریع‌تر به وای‌فای رایگان دسترسی داشته باشند.

اتوبوس مفصلی یا Articulated Bus که با عنوان اتوبوس آکوردئونی نیز شناخته می‌شود، نوعی ماشین‌آلات کمرشکن است که در ترابری عمومی استفاده می‌شود. معمولاً یک طبقه است و شامل دو یا چند بخش سفت و سخت است که توسط یک مفصل چرخشی به یکدیگر متصل شده است.

تجهیز وسایل نقلیه عمومی در ونکوور به وای‌فای رایگان

کد خبر 673412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.