افتتاح ۵ پروژه محله‌محور تا پایان تیرماه سال جاری

شهردار نجف‌آباد گفت: مدیریت شهری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفت به صورت مقطعی یا ماهانه حداقل یک پروژه را افتتاح کند که تا پایان تیرماه امسال، پنج پروژه محله‌محور افتتاح شود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نجف‌آباد به عنوان باغ‌شهر صفوی و قدیمی‌ترین شهر جدید نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه منشور شورای شهر به عنوان سند بالادستی مدیریت شهری است که اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، عدالت‌محوری، توازن در خدمات و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر محور اصلی آن است، افزود: شهرداری نجف‌آباد پنج منطقه شهری با اقوام مختلف دارد و مشارکت مردمی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های شهری مهم است.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: واقع‌بینی در اجرای پروژه‌های جدید مطالبه شهروندان و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، شهرداری الکترونیک و تکریم شهروندان از برجسته‌ترین عناوین منشور شورای اسلامی شهر است.

امامی تصریح کرد: سال گذشته با پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام زیادی مواجه شدیم که درصد کمی از آنها در مدیریت شهری دوره گذشته پیشرفت کرده بود، با ورود شهرداری، اتمام این طرح‌ها اسفندماه ۱۴۰۱ به مناسبت هفته ایثار و شهادت نجف‌آباد با صرف اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اسفندماه سال ۱۴۰۱ پروژه‌های شهری با پیش‌بینی اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد، اضافه کرد: پروژه پردیس سینمایی شهر در قالب ۳ سینمای ۵۰ نفری، ۸۰ نفری و ۱۲۰ نفری کلنگ‌زنی شد.

شهردار نجف‌آباد تاکید کرد: دو فاز بوستان زندگی در مساحت هفت کیلومترمربع با عنوان مسیر گردشگری شهر، اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید، نورپردازی پروژه پل زندگی با هدف اتصال مسیر بوستان زندگی به خیابان‌های شهر نورپردازی آن به انجام رسید.

امامی گفت: مدیریت شهری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفت به صورت مقطعی یا ماهانه حداقل یک پروژه افتتاح کند و تا پایان تیرماه امسال، پنج پروژه محله‌محور افتتاح شود.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های محله‌محور در مدیریت شهری دوره ششم در قالب زیرسازی و آسفالت در دستور کار قرار گرفته، به حدی که هزینه آسفالت معابر افزایش ۳ برابری داشته است.

شهردار نجف‌آباد گفت: شهرداری به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ورود کرده است تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، بستر مشارکت گروه‌های علاقه‌مند به اقدامات فرهنگی نیز فراهم شود تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایمنا، شهر نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 673406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.