کارخانه‌های لوازم مبل‌سازی در جاده دماوند به تهران طعمه حریق شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تعدادی از کارخانه‌های لوازم مبل‌سازی در جاده دماوند به تهران با وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر طعمه حریق شدند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی تعدادی کارخانه در جاده دماوند به سمت تهران بعد از پمپ بنزین کمرو، امروز_ جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ ساعت ۱۲:۵۳ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: منطقه مذکور در حوزه استحفاظی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تهران نیست و به دلیل اینکه درخواست نیروی کمکی کردند، چهار ایستگاه همراه بالابر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نیروهای آتش‌نشانی شهرستان‌های پردیس، دماوند، رودهن و بومهن و شهرهای اطراف در محل حضور داشتند، عوامل آتش‌نشانی شهرداری تهران در محل مشاهده کردند که سه کارخانه هرکدام با وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مسقف با کاربری تولید ورق‌های MDF و وسایل مبل سازی طعمه حریق شده و سقف یکی از کارخانه‌ها بر اثر حرارت تخریب و روی شعله‌ها افتاده بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت کردن به کارخانه چهارم بود، ادامه داد: آتش‌نشانان از نواحی متفاوت عملیات را آغاز و هلیکوپتر آبرسان هم در محل حاضر و اقدام به عملیات تخلیه آب و اطفا از ارتفاعات بالا کرد.

ملکی تصریح کرد: شعله‌زنی اولیه توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام و وارد مرحله لکه‌گیری شدند؛ این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 673379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.