ضرورت نظارت بر اجاره‌بها در خرم‌آباد

امام جمعه موقت خرم‌آباد به لزوم استمرار نظارت برحوزه اجاره‌بها در استان تاکید کرد و گفت: استمرار این امر می تواند جلوی افزایش بی‌رویه اجاره‌بها را در استان بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز شمسی‌فر اظهار کرد: در این راستا تاکنون ۴۰ مورد از بنگاه‌های معاملاتی استان پلمپ شده که می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه بر این امر نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسائل اخلاقی و معنوی فرزندان در خانواده، افزود: از آنجا که پی‌ریزی شخصیت انسان در خانواده صورت می‌گیرد و خانواده جامعه را می‌سازد، لذا وظیفه پدر و مادر فقط توجه به مسائل مالی نیست بلکه مسائل اخلاقی و معنوی فرزندان و خانواده نیز از ضروریات است تا خانواده در مسیر رشد و معنویت قرار گیرد

امام جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فقها و مجتهدینی که در مجلس خبرگان رهبری هستند، در حساس‌ترین تاریخ انقلاب و زمان رحلت امام راحل (ره) جلسه برگزار و با انتخاب مقام معظم رهبری علاوه بر تزریق امید به کشور امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آوردند.

رسیدگی به مشکلات بازنشستگان، رسیدگی به افراد ضعیف و ناتوان از سوی نهاد بهزیستی، حفظ دین و نشر دین از دیگر مواردی بود که امام جمعه موقت خرم‌آباد به آن‌ها اشاره کرد.

کد خبر 673359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.