تکمیل پروژه آبرسانی روستاهای دارای تنش آبی تا پایان ۱۴۰۳

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش یا مشکل آبی ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا ۱۴۰۳ به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی فدوی امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه _ در جمع خبرنگاران در روستای قنات ملک با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش یا مشکل آبی از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، اظهار کرد: برای تأمین بودجه موردنیاز پروژه‌های آب‌رسانی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه روستاهای استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمان بیشترین تنش آبی را در کشور دارند، عملکرد گروه‌های جهادی استان کرمان در آبرسانی به روستاها، ساخت جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری و را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با اضافه شدن روستاهای جدید به طرح آبرسانی کرمان‌، تمام روستاهای دارای تنش و یا مشکل آبی در سراسر کشور را در طرح آبرسانی می‌بریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی را در امیدآفرینی مؤثر دانست و تصریح کرد: دغدغه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و نظام و نوکران مردم پای کار می‌آیند تا این دغدغه را رفع کنند؛ مردم امید داشته باشند هر کاری در داخل کشور توسط خدمت‌گذاران انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عظمت انقلاب دشمنان را کور کرده است و آن‌ها با رسانه‌ها، فضای مجازی و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند، اضافه کرد: اقدامات خدمتگزاران در جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه با کاری که خبیثان در ناامید کردن مردم انجام می‌دهند تفاوت دارد.

کد خبر 673346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.