دو هافبک لیورپول در راه عربستان؛ جانشین آن‌ها چه کسی است؟

باشگاه لیورپول دو تن از هافبک‌های خود را احتمالاً به زودی از دست خواهد داد و بدون شک برای جذب جایگزین آن‌ها اقدام خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از اسکای اسپورت، باشگاه لیورپول به دنبال جایگزینی برای فابینیو و هندرسون است.

اسکای اسپورت گفته است که در صورت خروج فابینیو و هندرسون به عربستان، قرمزهای آنفیلد سراغ مویسس کایسدو هافبک برایتون خواهند رفت.

در روزهای اخیر، شایعات زیادی مبنی بر علاقه باشگاه الاتحاد به فابینیو و پذیرفتن پیشنهاد الاتفاق توسط هندرسون در فضای مجازی منتشر شد. حالا اسکای اسپورت مدعی شده است که در صورت خروج این دو بازیکن از لیورپول، این باشگاه به سراغ هافبک اکوادوری برایتون خواهد رفت.

پیشنهاد الاتفاق برای هندرسون حقوق ۷۰۰ هزار دلار در هفته است و این پیشنهاد برای بازیکنی مثل هندرسون رقم دیوانه‌کننده‌ای است. هندرسون با الاتفاق توافق کرده اما شرایط برای فابینیو کمی متفاوت است و الاتحاد هنوز پیشنهادی رسمی به لیورپول برای جذب این هافبک برزیلی ارائه نداده است.

انتقال دو بازیکن با سابقه لیورپول به عربستان دور از ذهن نیست و گویی لیورپول از حالا دارد برای جانشینان فابینیو و هندرسون برنامه‌ریزی می‌کند. لیورپول که سال گذشته نیز مشکلات زیادی در خط میانی داشت، احتمالاً در این پست پوست‌اندازی خواهد کرد تا بتواند با رویکردی جدید فصل جدید را شروع کند.

کد خبر 673339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.