۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
یوونتوس از سوپرلیگ خارج شد

باشگاه یوونتوس نیز به‌طور رسمی خروج خود از سوپرلیگ را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یوونتوس به شکل رسمی از سوپر لیگ خارج شد و حالا باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید تنها باشگاه‌های باقیمانده در این رقابت هستند.

صبح امروز یوونتوس به شکل رسمی طی بیانه‌ای از سوپر لیگ کناره‌گیری کرد. این باشگاه که مدتی است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، اخیرًا مذاکراتی با یوفا انجام داده تا از جرایمش کاسته شود و بتواند با مشکلات کمتری از سوپر لیگ خارج شود.

سوپر لیگ که توسط رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز تأسیس شد، قرار بود بهترین تیم‌های پنج لیگ معتبر را کنار هم جمع کند تا با توجه به درآمدهای سنگین تبلیغات و حق پخش، اوضاع مالی باشگاه‌های حاضر در این لیگ بسیار بهبود یابد. با این حال، پروژه سوپر لیگ با مخالفت‌های بسیاری همراه شد و در نهایت تیم‌های زیادی خیلی زود از این لیگ کناره‌گیری کردند.

حالا با توجه به خروج یوونتوس از این لیگ، تنها باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا در آن باقی مانده‌اند و به نظر می‌رسد که بعید است با حضور این دو رقیب سنتی، اتفاق خاصی در فوتبال اروپا بیفتد و دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فروپاشی کامل این ایده باشیم. جرایم سنگین یوفا و تهدیدهای صورت گرفته توسط مراجع قانونی، بزرگترین دلیلی است که باشگاه‌های مختلف را از حضور در این لیگ منصرف کرد.

کد خبر 673327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.