برپایی اردوی تیم فوتبال ذوب‌آهن در اراک و پایتخت / گاندوها ۴ بازی تدارکاتی خواهند داشت

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از اتمام مینی‌کمپ بروجن، امروز عازم اراک می‌شود و سپس برای برپایی اردوی یک‌هفته‌ای به تهران می‌رود؛ گاندوها در این مسیر چهار بازی تدارکاتی انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌همراه کادرفنی و بازیکنان جدید خود برای پشت‌سر گذاشتن آخرین شرایط آماده‌سازی جهت حضور در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر روز _یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ راهی بروجن شد و به‌مدت چهار روز یک مینی‌کمپ را در این شهر برگزار کرد.

شاگردان محمد ربیعی چهارشنبه‌شب به اصفهان بازگشتند و پس از انجام دو نوبت تمرین در ورزشگاه ملت، امروز _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ به اراک سفر خواهند کرد تا طبق برنامه و هماهنگی‌های صورت‌گرفته، نخستین بازی تدارکاتی خود با یک تیم لیگ برتری را در برابر آلومینیوم به‌انجام برسانند.

گاندوهای اصفهانی شنبه در اراک به‌مصاف شاگردان سیدمجتبی حسینی می‌روند و بلافاصله به تهران سفر خواهند کرد تا به‌مدت یک‌هفته در پایتخت آخرین اردوی پیش‌فصل خود را برگزار کنند. ذوبی‌ها در اردوی تهران که به‌مدت یک‌هفته برپا می‌شود با تیم‌های فولاد خوزستان، مس کرمان و شمس‌آذر قزوین دیدار می‌کند و سپس روز دوم مردادماه تهران را به‌مقصد اصفهان ترک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر (۱۴۰۳-۱۴۰۲) در بندرانزلی میهمان تیم فوتبال ملوان خواهد بود که هدایت آن را مهدی تارتار سرمربی دو فصل اخیر سبزپوشان برعهده دارد.

کد خبر 673298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.