ناکامی آزادکاران ایران در نخستین روز مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی

در چارچوب روز نخست رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی، آزادکاران ایران موفق به کسب مدال نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌ودوم تیرماه_ با برگزاری مسابقات هفت وزن کشتی آزاد، در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده و در حال برگزاری است.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به‌شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه چهار بر یک، زانابازار زاندانبود دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه هفت بر صفر موخامد بالگابای از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. جوان در این مرحله با نتیجه پنج بر صفر مغلوب وان هو زو از چین شد و به دیدار رده‌بندی رفت. میلاد والی‌زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه چهار بر پنج و ضربه فنی هورست لهر دارنده مدال برنز جهان از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل زان ری ریچاردز از آمریکا با نتیجه ۱۷ بر شش مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، والی‌زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور هفت کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با نتیجه پنج بر سه زاهید والنسیا از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میرانی مایسورادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر دنیس شالیوک از اوکراین را شکست داد و به‌عنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش ایمنا، بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد امروز پنج‌شنبه، رقابت اوزان ۶۱، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم فردا _جمعه بیست‌وسوم تیرماه_ برگزار می‌شود. گفتنی است این مسابقات به‌عنوان مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی در اوزان ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم محسوب می‌شود.

کد خبر 673291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.