برنامه‌محوری و تکریم ارباب رجوع، دو شاخص مهم در منطقه ۶ شهرداری شیراز

شهردار کلان شهر شیراز در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۶، عملکرد شهردار، مسئولان و کارکنان منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدید چند ساعته از شهرداری منطقه شش، ضمن گفت‌وگوی صمیمی با کارکنان این مجموعه خدمات‌رسان و مراجعان حاضر در منطقه، اظهار کرد: در طول مدت بازدید و برآوردهایی که از نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان در منطقه صورت گرفت، نشان از رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان از مسئولان و کارکنان منطقه شش دارد.

وی افزود: رضایت‌مندی ارباب رجوع از مسئولان و کارکنان شهرداری منطقه ۶ باعث افتخار برای مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه عملکرد منطقه برنامه‌محور است و براساس ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شهرداری شیراز و کارها تقسیم و وظایف مشخص شده است، اضافه کرد: فعالیت‌ها در سطح این منطقه در مسیر علمی و منظم پیش می‌رود. پروژه‌های عمرانی ویژه‌ای در سطح منطقه در حال برنامه‌ ریزی و اجرا است که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و انتظار می‌رود در راستای امیدآفرینی و نشاط بیشتر شهروندان و ساکنان این منطقه شاهد اتمام آن‌ها و تقدیم به شهروندان عزیز و فهیم شهرمان باشیم.

مسعود قادری شهردار منطقه شش شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: در این منطقه، برنامه‌ریزی بر مبنای تکالیف بودجه و ارائه خدمات بر اساس تکریم ارباب رجوع و ارزیابی عملکرد کارکنان در راستای رضایتمندی شهروندان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به دو شاخص جهت خدمات‌رسانی در سطح منطقه افزود: با تلاش‌ها، اقدامات و راهنمایی مناسب کارکنان منطقه، مسیر برای مراجعان آسان‌تر و انجام امور تسریع می‌شود. دومین شاخص در ارائه خدمات در سطح منطقه براساس مصوبات شورا و تکالیف بودجه‌ای در برخورد با ارباب رجوع برنامه‌ریزی شده است.

شهردار منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به جهت‌دهی برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری بر اساس سرفصل‌های بودجه سال جاری شهرداری شیراز، تصریح کرد: ارائه خدمات و فعالیت‌ها با رویکرد شاخص‌های مدیریت شهری و اولویت مصوبات شورای شهر بر مبنای تحقق بودجه منطقه پیگیری و دنبال می‌شود.

کد خبر 673282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    خدا قوت شهردار وظیفه شناس