تجهیز آتش‌نشانی خرم‌آباد به نردبان ۳۲ متری

شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به افزایش تعداد ساختمان‌های بلندمرتبه در سطح شهر خرم‌آباد و نیاز به خودروی نردبان در سازمان آتش‌نشانی، با پیگیری‌های به عمل آمده در مجموعه شهرداری و آتش‌نشانی، یک دستگاه خودروی نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری به ناوگان سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد اضافه شد.

به گزارش ایمنا، داریوش بارانی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی این شهرستان طی سالیان اخیر نیازمند نردبان آتش‌نشانی بلندمرتبه و فوق مکانیزه بود و در راستای تأمین دستگاه فوق این خرید انجام شد.

وی افزود: شهرستان خرم آباد با توجه به موقعیت انبوه‌سازی و تراکم ساختمان‌ها نیازمند نردبان ۳۲ متری بود که خوشبختانه تنها کمبود جدی در حوزه سازمان آتش‌نشانی در بخش تجهیزات امدادی و نجات سازمان فوق رفع شده است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مأموریت‌های این خودرو برای عملیات اطفای حریق گسترده، دسترسی به طبقات بالای ساختمان‌ها و موقعیت‌های بسیار مرتفع طراحی شده است و زمانی که نردبان تا بیشینه مقدار خود باز می‌شود، ارتفاع عملکردی آن ۳۲ متر از سطح زمین بوده و برای هر ارتفاع متوسطی مناسب است.

بارانی اضافه کرد: خودروی نردبان هیدرولیکی دارای قابلیت حرکات عمودی و افقی به‌طور همزمان و بدون تداخل است و برای عملیات نجات و آتش‌نشانی و به منظور دسترسی به طبقات بالای ساختمان‌ها و موقعیت‌های مرتفع طراحی شده است.

کد خبر 673261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.