دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما با ۵ میلیارد کلاهبرداری در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فرد مامورنمایی که بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان فارس، سرهنگ فرج شجاعی با اشاره به دستگیری اخاذ مامورنما با پنج میلیارد کلاهبرداری در شیراز، اظهار کرد: یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد که فردی خود را مأمور پلیس مواد مخدر معرفی و مبلغی وجه نقد را از من اخاذی و متواری شد که بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران "کلانتری ۳۴ جام جم" با انجام اقدامات پلیسی، فرد اخاذ را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودرو وی ۵۴ عدد انواع کارت عابربانک متعلق به شهروندان، دو دستگاه موبایل، سه عدد کلاه به رنگ‌های مختلف، مبلغی وجه نقد، مقداری چسب و پلاک جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که در پوشش مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دوستانم، حدود پنج میلیارد ریال از ۵۳ نفر اخاذی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر هم‌دستان متهم ادامه دارد، گفت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است، جهت پیگیری به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه و نسبت به شناسایی کارت بانک مسروقه خود اقدام کنند.

کد خبر 673236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.