پایداری و استواری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر ارزش‌ها و شعارهای ۴۴ ساله

وزیر کشور با بیان اینکه پیشکسوتان نیروهای مسلح تاریخ زنده انقلاب ۴۴ ساله ما هستند، گفت: به لحاظ فرهنگی امروز جمهوری اسلامی ایران بر همه ارزش‌ها و شعارهای ۴۴ ساله خود استوار و پایدار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنج‌شنبه بیست‌ودوم تیرماه_ در سفر به استان کرمان با حضور در شورای اداری استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایط حساسی قرار دارد و نقش‌آفرینی کشور و انقلاب ما در دنیا بی‌نظیر است.

وی افزود: هیچ لحظه از آرمان‌ها، ارزش‌ها و مسیر بزرگی که در انقلاب اسلامی ترسیم شده است، عقب‌نشینی نداشته‌ایم و انقلاب اسلامی ایران در تمام لحظات رو به جلو حرکت کرده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در آرمان‌ها، ارزش‌ها و مسیر بزرگی که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده هیچ لحظه عقب‌نشینی نداشتیم و آثار آن را امروز شاهد هستیم.

احمد وحیدی به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان پس از تجدید بیعت با سیدالشهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان، در همایش پیاده‌روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح کرمان شرکت کرد.

وزیر کشور در این برنامه با اشاره به اینکه هدف انقلاب تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولیعصر (عج) است، تاکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این کشور از گردنه‌ها و مراحل دشواری عبور کرده است و در حال حاضر به لطف الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، امروز انقلاب در اوج عزت و توانمندی قرار دارد.

وحیدی یکی از رسالت‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح را جهاد تبیین دانست و ادامه داد: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام باید برای نسل‌های آینده تبیین شود تا نوجوانان و جوانان ما آگاه شوند که انقلاب در چه جایگاه رفیعی قرار دارد و این رسالت شما پیشکسوتان نیروهای مسلح است.

وی حضور در گلزار شهدا و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک توفیق دانست و گفت: یاد این شهید بزرگ به ما انگیزه می‌دهد تا در مسیر مقاومت حرکت کنیم.

کد خبر 673228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.