کشف مواد مخدر شیشه از یک خودروی سواری در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل یک کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر شیشه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

‌سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا در راستای مقابله با ورود مواد مخدر به استان و برخورد با سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی آن به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران بدون توجه به هشدارها و دستورات پلیس اقدام به فرار از محل کرد و پس از طی مسافتی با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران خودرو متوقف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداخته و موفق به کشف یک کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر شیشه از داخل آن شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، مقابله و برخورد قاطع با سوداگران مرگ را از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 673226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.