عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ تیرماه

در این بسته خبری از افزایش ناوگان سرویس مدارس در یزد تا ۳۴ نفر از غرق شدگی در دریای نوشهر نجات یافتند و اختصاص ۲۰ درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

روند خدمات درمانی درمانگاه بقیه الله ایلام به حالت عادی بازگشت

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: حادثه انفجار درمانگاه بقیه الله ایلام تحت کنترل و مدیریت بوده و خدمات رسانی درمانی به مراجعان در حال انجام است.

برنامه‌ریزی برای ساماندهی ۳۰ هزار کودک بی‌سرپرست در پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از تبدیل سراهای محله به قرارگاه‌های محله با حضور دستگاه‌های فرهنگی مختلف خبر داد.

افزایش ناوگان سرویس مدارس در یزد

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد ضمن اعلام برنامه ریزی برای افزایش ناوگان سرویس مدارس، گفت: نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان قطعی شده و به زودی به مدارس ابلاغ می‌شود.

سونامی حاشیه شهرداران استان به قیدار رسید

با رأی اعضای شورای اسلامی شهر شهردار قیدار برکنار شد.

۲۰ هزار میلیارد تومان اموال شهرداری را بازگرداندیم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ما ۲۰ هزار میلیارد تومان اموال شهرداری را بازگرداندیم، گفت: بخشی از فساد مربوط به آن است که مال ما را بردند و ما مسیری را دنبال می‌کنیم که اموال را بازگردانیم.

۳۴ نفر از غرق شدگی در دریای نوشهر نجات یافتند

عباس همپا، شهردار نوشهر گفت: از ابتدای طرح سالم سازی دریا از خرداد تاکنون بیش از ۳۴ نفر از شهروندان و گردشگران از خطر غرق شدگی نجات یافته‌اند.

اختصاص ۲۰ درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۲۰ درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف اختصاص دارد.‌

تولید روزانه بیش از ۲۶۰ تن انواع پلاستیک به عنوان زباله در مشهد

مسعود رضوی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: روزانه بیش از ۲۶۰ تن انواع پلاستیک به عنوان زباله در این شهر تولید می‌شود.‌

کد خبر 673203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.