خروجی اقدامات انجام شده در قوه قضائیه باید همراه با رضایت مردم باشد

اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه با حضور سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضائیه، اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه با حضور سخنگوی قوه قضائیه، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، روابط عمومی‌های معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، روابط عمومی‌های دادگستری کل استان‌ها و مدیران مرکز رسانه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش که دو روز به طول انجامید، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی، اظهار کرد: پرکار، منظم، با ابتکار و پرحوصله بودن از خصوصیات شهید بهشتی بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان قضائی بر آن تاکید داشتند. در هر کاری باید به این خصوصیات متمسک شویم تا مسیر شهید بهشتی را ادامه دهیم.

وی افزود: جایگاه قوه قضائیه فراز دیگر فرمایش رهبر معظم بود که باید در این رابطه نیز با دقت عمل کنیم. ایشان فرمودند که کارتان بسیار مهم است و لذا باید کار ما به خوبی جلوه پیدا کند و انتشار یابد. مناط داوری دیگر موضوع مورد اشاره رهبر معظم انقلاب بود و خروجی اقدامات انجام شده در قوه قضائیه باید همراه با رضایت مردم باید باشد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: برای محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری باید سرفصل‌های عملیاتی شدن دستورات ایشان فراهم شود و در تمام لایه‌های قوه قضائیه کادرسازی صورت گیرد. نیروهای کارآمد و زبده و فرهیخته باید در روابط عمومی‌ها جذب شوند.

افشاگری ۱۲۰ عنوان دروغ توسط مرکز رسانه قوه قضائیه

آزاد ابراهیم زادگان، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، نیز در این همایش ضمن تشکر از اقدامات جهات مدیران رسانه‌ای دستگاه قضا، اظهار کرد: در دوره ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضائیه تحول شگرفی در حوزه رسانه شکل گرفت و تحولات و تحرکات و ارتباطات بسیار خوب و قابل توجهی در این حوزه انجام شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تصویر رسانه‌ای قوه قضائیه، افزود: اولویت اصلی ما، عمل به فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید در این رابطه از تمام ابزارهای موجود استفاده کنیم.

رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه گفت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به شکست دشمن در مقابل ملت ایران، اقدامات رسانه‌ای آن‌ها را تلاش‌های هوشمندانه‌ای قلمداد کردند. نسبت به این بحث باید از همه حساس‌تر، دقیق‌تر و با واکنش مناسب‌تر عمل کنیم و مدیران رسانه‌ای نباید گرفتار آفت روزمرگی شوند.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته، ادامه داد: پاییز سال گذشته عملیات رسانه‌ای گسترده‌ای توسط دشمن علیه کشور انجام شد که واکنش‌های خوبی نسبت به آن‌ها نشان دادیم. در حوزه مقابله و مواجهه با پروژه سنگین و همه جانبه دشمن، بحث پروژه کشته‌سازی نقاط ضعف و قوت ما را بسیار عالی نشان داد.

رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه تصریح کرد: در حوادث سال گذشته، ۱۲۰ عنوان دروغ توسط مرکز رسانه قوه قضائیه افشاگری شد که این اقدام نقش بسیار بزرگی در شکست این پروژه توطئه‌آمیز و سریالی داشت. بزرگترین هنر یک مدیر رسانه توجه به اقدامات پیشینی است و وی باید قبل از وقوع اتفاقات، چاره‌اندیشی کند. سناریوخوانی بسیار عامل مهمی است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 673194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.