نتیجه قابل پیش‌بینی مجمع انتخاباتی کشتی / دبیر همچنان سکان‌دار فدراسیون

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی امروز برگزار شد و علیرضا دبیر برای چهار سال دیگر رئیس ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز پنج‌شنبه بیست‌ودوم تیرماه سال ۱۴۰۲ و به ریاست محمد پولادگر معاون توسه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان برگزار شد و در پایان علیرضا دبیر با رای اعضا مجمع برای چهار سال دیگر دوباره رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند.

در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی خبر داد.عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد. نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت.

نتیجه قابل پیش‌بینی مجمع انتخاباتی کشتی / دبیر همچنان سکان‌دار فدراسیون

برای این انتخابات هشت‌ نامزد (علیرضا دبیر، عباس جدیدی، حمید بنی تمیم، مصطفی میرزایی، حمید یاری، جمشید خیر آبادی، عبدالله عزیزی و حمید سیفی) برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی تأیید صلاحیت شده بودند که از بین ۸ کاندیدا (عباس جدیدی، مصطفی میرزایی، حمید بنی تمیم، جمشید خیر آبادی، حمید سیفی و عبدالله عزیزی) از حضور در انتخابات انصراف دادند تا علیرضا دبیر و حمید یاری تنها کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی بودند.

به گزارش ایمنا، اعضای حاضر در این مجمع ۳۸ نفر بودند که در پایان رای گیری و از میان ۳۸ رای ماخوذه، علیرضا دبیر با ۳۸ رأی رئیس فدراسیون کشتی شد. یک رای سفید بود. با این حساب علیرضا دبیر برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون کشتی ماند.

کد خبر 673176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.