اتمام پروژه‌ها از اولویت‌های شهرداری مبارکه است

شهردار مبارکه گفت: مهم‌ترین اولویت شهرداری مبارکه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی میسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در بازدید از پروژه‌های سطح شهر با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمام همکاران در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و همواره برای پیشرفت پروژه‌ها در همه نقاط مصمم است تا فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت شهرداری مبارکه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی میسر خواهد شد.

شهردار مبارکه با تاکید بر لزوم اعمال دیدگاه کارشناسی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و شهرداری مبارکه حرکت به سمت توسعه در سطح شهر و محلات را از مهم‌ترین اولویت‌ها و اقدامات این دوره مدیریت شهری می‌داند.

اتمام پروژه‌ها از اولویت‌های شهرداری مبارکه است

احمدی با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه‌های عمرانی، اضافه کرد: شاهد اجرای پروژه‌هایی در سطح شهر و محلات مبارکه هستیم که به‌زودی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، شهردار مبارکه به همراه معاونان، مدیران عامل سازمان‌ها و مدیران شهری از پروژه‌های سطح شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

مجموعه ارکیده، مسیر تملک شده قطار حومه‌ای مبارکه-بهارستان، زمین چمن مصنوعی صفائیه، پارک محله یک صفائیه، بلوار سردار شهید بابایی، تقاطع غیرهمسطح وحدت، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع کارگاهی خیام، زمین چمن مصنوعی محله محمدیه، روند بازسازی اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل از مهم‌ترین پروژه‌ها در این بازدید بود.

کد خبر 673165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.