دشمن با فضای مجازی به دنبال القای ناامیدی در بین خانواده‌های ایرانی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان فضای مجازی را پر از شانتاژ و دروغ کرده‌اند، گفت: با استفاده از ابزار فضای مجازی یاس و ناامیدی را به خانواده‌های ایرانی تزریق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش «بانوان مهدوی، رهروان فاطمی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم تیرماه_ به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد و از تعدادی از بانوان موفق محجبه استان اصفهان فعال در حوزه‌های اقتصادی، علمی، جمعیت و خانواده، ورزشی، نیکوکاری، مدیریتی، قضائی و… تجلیل شد.

سردار مجتبی فدا در این همایش با گرامیداشت روز عفاف و حجاب و تقدیر از بانوان محجبه که پاسدار ارزش‌های اسلامی پاسداری هستند، اظهار کرد: فرهنگ خانواده‌های ایرانی در این سال‌ها با سال‌های اول انقلاب متفاوت شده است، سن ازدواج بالا رفته است و به‌ویژه در اصفهان، تجمل‌گرایی و سختگیری‌های ازدواج بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اهمیت جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزود: از شما می‌خواهم که به ازدواج آسان کمک کنید، خانواده من در یک خانواده کشاورززاده با هشت خواهر و برادر زندگی خوبی داشتیم، اما امروز می‌بینیم که با وجود شرایط مناسبی که برخی خانواده‌ها دارند، برای فرزندآوری سختگیری می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: جوانان و نوجوانانی در اغتشاشات اخیر داشتیم که با وجود شرایط خوب مالی و تحصیلی پدر و مادر، تک‌فرزند بودند و در تربیت‌شان کم‌کاری شده بود و بسیار وابسته و تحت تأثیر به فضای مجازی بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان فضای مجازی را پر از شانتاژ و دروغ کرده‌اند، گفت: با استفاده از ابزار فضای مجازی یاس و ناامیدی را به خانواده‌های ایرانی تزریق می‌کنند و تمام این مشکلاتی که به وجود می‌آورند، به دلیل قوی شدن انقلاب و کشور است.

فدا ادامه داد: توجه کنید که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با جمعیت ۳۰ میلیونی و با فروش روزانه شش میلیون بشکه نفت چطور اداره می‌شد و تمام موارد موردنیاز ما از خارج از کشور تأمین می‌شد، اما امروز کشور با ۸۲ میلیون جمعیت و فروش روزانه ۱.۵ میلیون بشکه نفت کشور چطور اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اول انقلاب کشوری بودیم که حتی وابسته به واردات یک سیم خاردار بودیم، اما امروز کشوری هستیم که ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد و در نانو، سلول‌های بنیادی، مهندسی، فناوری‌های نوین، صنعت هسته‌ای و موشکی جزو ده کشور اول دنیا هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در بسیاری از زمینه‌ها قدرت اول خاور میانه هستیم، افزود: با این وجود دشمنان در فضای مجازی این موفقیت‌ها را به فرزندان ما نمی‌گویند و با القای دشمنان فکر کنند ما یک کشور عقب افتاده هستیم.

دشمن با فضای مجازی به دنبال القای ناامیدی در بین خانواده‌های ایرانی است

رضاپور مسئول بسیج ادارات استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای زیست عفیفانه و تقدیر از بانوان موفق و محجبه اصفهان تصمیم گرفتیم که خارج از فضای اداری این همایش را برگزار کنیم.

وی افزود: دشمن در یک سال گذشته، جنگ ترکیبی شناختی و هیبریدی علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران آغاز کرد و برنامه‌ریزی خوبی هم داشت و دقیقاً جایی را هدف گرفتند که می‌دانستند پاکی و سلامت جامعه از آن‌جا نشأت می‌گیرد. می‌دانستند که اگر زن ایرانی را هدف بگیرند، می‌توانند برای کل جامعه مشکل ایجاد کنند.

مسئول بسیج ادارات استان اصفهان گفت: طبق گزارش‌هایی که داریم، وضعیت ادارات استان اصفهان بسیار خوب است و برای حل مشکلاتی که وجود دارد نیز شما بانوان موفق محجبه می‌توانید به عنوان سفیران مهر از آسیب‌های اندکی که وجود دارد، پیشگیری کنید.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که نماز واجب است، امر به معروف و نهی از منکر هم واجبی است که فراموش شده است. در این سال‌ها از پس جنگ سخت و نرم برآمدیم و امیدواریم که در جنگ اقتصادی هم پیروز شویم، چرا که دشمنان آن را بهانه کرده‌اند تا به امنیت و سلامت جامعه ایرانی ضربه بزنند.

رضاپور تصریح کرد: صف افرادی که عامدانه و سازماندهی شده به کف خیابان می‌آمدند از دختران و خواهران ما که فریب خوردند، جدا است. دست ما برای برخورد باز است، اما ترجیح می‌دهیم در سایه زیست عفیفانه زندگی سالم و بانشاط داشته باشیم.

کد خبر 673154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.