آشتی دبیر و پولادگر در مجمع انتخاباتی کشتی + فیلم

رئیس فدراسیون کشتی با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین از معاون وزیر ورزش طلب حلالیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوم تیرماه سال گذشته بود که علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت بر سر موضوع بودجه فدراسیون کشتی با یک‌دیگر جدال لفظی داشتند و حواشی‌ای در این خصوص پیش آمد.

علیرضا دبیر در بخشی از صحبت‌هایش اظهار کرد: برای من افراد مهم نیستند و کشتی اهمیت دارد. طبق اساسنامه من رئیس مجمع هستم اما ضمن احترام و برای رعایت مناسبت‌ها ریاست را به پولادگر واگذار می‌کنم. در چهار سال گذشته به خاطر کشتی مسائل زیادی داشتیم، الحمدالله هیچ مسئله‌ای بین من و هیچ فرد دیگری، شخصی نبود.

وی افزود: در فضای مجازی به من بسیار بی‌احترامی شد که پاسخ آن برای قیامت بماند. حرکت سال گذشته وزارت اشتباه بود اما حرکت من اشتباه‌تر. از سال گذشته بابت چیزی که بین من و پولادگر رخ داد، ناراحتم. گفتم با چیزی که خیلی دوستش دارم و تربت سیدالشهدا است، از دلش دربیاورم. این آخرین جلسه‌ای است که در این دوره رئیس هستم، اما برای اینکه شائبه‌ای پیش نیاید، بین کاندیداها می‌نشینم.

اما امروز و پس از حدود یک سال و در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) از معاون وزیر ورزش طلب حلالیت کرد. در ادامه تصاویری از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 673138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.