اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در نایین و خوروبیابانک

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و راهپیمایی در روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار شهرستان نائین در روز ملی عفاف و حجاب در جوار گلزار شهدای گمنام بوستان لاله با برپایی غرفه‌هایی همچون نقاشی و سرگرمی کودکان‌، غرفه حس خوب و اهدای بسته‌های فرهنگی به نوجوانان محجبه‌، غرفه اقتصاد مقاومتی و ایستگاه صلواتی گروه جهادی دختران زهرایی برگزار شد.

در شهرستان خوروبیابانک نیز به مناسبت روز عفاف و حجاب، حمایت از بنیان خانواده و محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، راهپیمایی در شهر خور برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با شعارهای «الله اکبر»، «یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست»، «حفظ شعائر دین رعایت حجاب است»، «لبیک یا زینب»، «لبیک یا فاطمه» مسیر میدان حضرت امام خمینی (ره)، خیابان امام زاده سید داوود (ع)، خیابان امیرکبیر، خیابان طالقانی، میدان دفاع مقدس، بلوار نماز و میدان امام خمینی (ره) شهر خور را به صورت پیاده طی کردند.

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در نایین و خوروبیابانک

به گزارش ایمنا، واقعه مسجد گوهرشاد و تجمع مردم مشهد در تیرماه سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد در اعتراض به قانون تغییر لباس توسط رضاخان و اعتراض به اجباری شدن کشف حجاب بود، در این واقعه بیش از ۱۶۰۰ نفر شهید شدند.

این روز در تقویم ملی ایران به نام روز حجاب و این هفته به نام هفته عفاف و حجاب ثبت شده است‌. فعالیت‌های قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان نائین با عنوان «صنوبرترین ریحانه»، در این هفته انجام می‌شود.

کد خبر 673093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.