یک تیم باکیفیت آخرین حریف‌ ما در ترکیه است / شنبه به ایران برمی‌گردیم

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط تمرینی تیم بسیار خوب است، روز جمعه با یک تیم باکیفیت بازی می‌کنیم و شنبه با پایان اردو، به اصفهان بازخواهیم گشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از روز یازدهم تیرماه در اردوی آماده‌سازی ترکیه به‌سر می‌برد و علاوه‌بر انجام چندین جلسه نوبت تمرینی طی ۹ روز اخیر، سه بازی دوستانه هم مقابل حریفان به‌انجام رسانده است. شاگردان ژوزه مورایس آماده فصل بیست‌وسوم لیگ برتر می‌شوند تا در نخستین بازی به‌مصاف تراکتور تبریز بروند.

از همین‌رو مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا راجع‌به آخرین وضعیت طلایی‌پوشان زاینده‌رود اظهار کرد: شرایط تیم در حال حاضر بسیار مناسب است، به‌جز یکی دو مصدومیت بسیار جزئی، همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و روند تمریناتمان عالی در اردو دنبال می‌شود؛ ضمن اینکه در این اردو کاملاً طبق برنامه پیش رفتیم و به اهدافی که می‌خواستیم، رسیده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به دیدار آینده سپاهان در ترکیه و زمان بازگشت شاگردان مورایس به اصفهان افزود: آخرین بازی تدارکاتی ما جمعه مقابل یک تیم باکیفیت خواهد بود و پس از آن روز شنبه با پایان اردوی آماده‌سازی به ایران بازخواهیم گشت تا ادامه تمرینات را تا شروع فصل جدید در اصفهان پیگیری کنیم.

کد خبر 673087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.