بخش ویژه کلینیک تخصصی مادر در نایین با نوبت‌دهی هفتگی راه‌اندازی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین گفت: بخش ویژه کلینیک تخصصی مادر در نایین بنا بر دغدغه مردم شهرستان‌ و با ویژگی نوبت‌دهی به صورت هفتگی راه‌اندازی شد.

امیرعبدالله قاسمی در حاشیه بهره‌برداری از بخش ویژه کلینیک مادر در شهرستان نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به میمنت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نائین موفق به راه‌اندازی بخش ویژه کلینیک تخصصی مادر در این شهرستان شد.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه و مطالبات مردم در حوزه بهداشت و درمان، افزود: یکی از مشکلات مردم شریف شهرستان نائین، در دسترس نبودن خدمات دولتی درمانی در ساعات بعدازظهر بود چرا که افرادی به دلایلی از جمله مشغله کاری امکان حضور در کلینیک تخصصی در ساعات صبح را ندارند و برخی افراد ناگزیر به مراجعه به بخش خصوصی بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نائین با بیان اینکه تعرفه‌های بخش خصوصی نسبت به بخش دولتی چند برابر است، گفت: با توجه به هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موفق به اخذ مجوز فعال‌سازی کلینیک تخصصی مادر در شهرستان نائین در ساعات بعدازظهر شدیم و با مساعدت متخصصان بیمارستان حشمتیه نائین، این متخصصان در ساعات عصر در این کلینیک حاضر خواهند بود.

وی ادامه داد: ساعات بعد از ظهر این کلینیک ویژه با تعرفه دولتی به ارائه خدمت خواهد پرداخت و هیچ افزایش پرداختی توسط مردم وجود نخواهد داشت.

قاسمی با اشاره به ویژگی‌های این بخش ویژه در کلینیک مادر، بیان کرد: نوبت‌دهی هفتگی یکی از ویژگی‌های مهم این بخش ویژه در کلینیک مادر نائین است تا بیماران گرامی بتوانند از صبح شنبه هر هفته رأس ساعت هفت صبح که سامانه نوبت‌دهی پذیرش ۲۴ برای این کلینیک فعال می‌شود، از دو درگاه سایت و اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش ۲۴ نسبت به اخذ نوبت بخش تخصصی خود اقدام کنند.

کد خبر 673057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.