هایجک هری‌کین از بایرن‌مونیخ، توسط پاری‌سن‌ژرمن؟

طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن در آستانه ارائه پیشنهادی 85 میلیون پوندی (110 میلیون دلاری) برای هری کین، مهاجم تاتنهام است، زیرا آن‌ها قصد دارند او را بایرن‌مونیخ هایجک کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس مطلبی که رسانه RMC Sport منتشر کرده است، پاری‌سن‌ژرمن، هری کین را در تابستان امسال و پیش از دوشان ولاوویچ از یوونتوس، هدف اصلی خود قرار داده و قبلاً هیئتی را برای مذاکره با تاتنهام، به لندن فرستاده است. گفته می‌شود که این مذاکرات با دنیل لوی، رئیس اسپرز بوده و قهرمان فرانسه حاضر است ۸۵ میلیون پوند برای جذب کاپیتان انگلیس ارائه دهد.

بایرن در تابستان امسال دو پیشنهاد برای کین ارائه کرده، اما هیچ‌کدام از سوی اسپرز پذیرفته نشده است. جدیدترین پیشنهاد در مجموع ۷۰ میلیون پوند (۹۰ میلیون دلار) بود و گفته می‌شود که آن‌ها در حال بررسی شرایط برای ارسال پیشنهاد سوم هستند. درصورتی‌که کین برای ماندن در اسپرز تلاش کند، انتظار قراردادی جدید به ارزش ۴۰۰ هزار پوند در هفته را خواهد کشید، اما او قصد ندارد در پنجره فعلی، آن را امضا کند.

رسانه RMC Sport روشن می‌کند که کین ترجیح می‌دهد به بایرن برود تا پاری سن ژرمن، اما هرگونه مذاکره با دنیل لوی (رئیس تاتنها) "چالش‌برانگیز" خواهد بود، اگرچه پیشنهاد باشگاه فرانسوی احتمالاً بالاترین پیشنهادی است که اسپرز در تابستان امسال دریافت کرده است.

آنگه پستکوگلو، سرمربی جدید اسپرز، قبلاً تأیید کرده که در زمان اضافه شدن ستاره‌اش به تمرینات، هیچ تضمینی در مورد آینده کین دریافت نکرده، اما امیدوار است این مهاجم، همچنان در شمال لندن بماند.

اگر هری کین قرارداد جدیدی را امضا نکند، آینده او، احتمالاً تا پایان تابستان، سر تیتر خبرها خواهد بود.

کد خبر 673048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.