آینده مبهم ستاره پرتغالی در فوتبال اروپا!

منچستریونایتد در حال بررسی انتقال احتمالی ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید است، چراکه این ستاره، برای ماندن در لیگ‌برتر تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس مطلبی که رسانه ABC، منتشر کرده است، ژائو فلیکس مهاجم ۲۳ ساله پرتغالی، به عنوان هدفی برای منچستریونایتد، نیوکاسل و استون‌ویلا ظاهر شده است.

بازی‌ساز پرتغالی پس از گذراندن نیمه دوم فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به صورت قرضی در چلسی، علاقه‌مند است به حرفه خود در لیگ‌برتر انگلیس ادامه دهد و به دنبال باشگاهی خواهد بود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، پس عملاً رفتن استون‌ویلا را رد می‌کند.

یونایتد تماس اولیه با مدیران فلیکس برقرار کرده، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به اتلتیکو مادرید ارائه نشده است. روخی‌بلانکوها می‌خواستند مهاجم خود را قبل از شروع پیش فصل، بفروشند، اما کارها طبق برنامه پیش نرفت. بر اساس گزارش‌ها، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، از او خواسته تا با بازیکنان آکادمی تمرین کند و قبلاً پیراهن شماره ۷ تیم را نیز، از ستاره‌اش گرفته است‌.

نمایش‌های نه چندان خوب فلیکس در فصل گذشته، منجر به کاهش ارزش او در بازار شده که اتلتیکو را مجبور کرده است تا به فروش آن فکر کند. چلسی مایل بود این مرد پرتغالی را برای همیشه به خدمت بگیرد، اما با پرداخت قیمت گزاف ۱۰۰ میلیون یورو (۸۷ میلیون پوند/۱۱۰ میلیون دلار) که توسط تیم اسپانیایی تعیین شده بود، مخالفت کرد.

منچستریونایتد ممکن است برای امضای قرارداد با فلیکس با پاری‌سن‌ژرمن رقابت کند، زیرا تصور می‌شود قهرمان لیگ فرانسه نیز برای گرفتن او برنامه‌هایی دارد. اگر پاریسی‌ها پیش بروند و با قیمت درخواستی اتلتیکو موافقت کنند، یونایتد ممکن است به دنبال پلن دیگری باشد.

کد خبر 673045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.