نتیجه‌گیری براساس بخشی از واقعیت‌ها قابل قبول نیست

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: درصورتی که قرار باشد با بخشی از واقعیت مقدمه‌چینی کنیم و تحلیلی نادرست از فعالیت‌های شخصی ارائه دهیم، مقبولیتی نخواهد داشت.

سیدعلی‌محمد میرمحمدی‌میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقد اخیر به وزیر علوم اظهار کرد: نقد سیستم و کار علمی قابل تحسین است، اما در صورتی که قرار باشد با بخشی از واقعیت مقدمه‌چینی کنیم و تحلیلی نادرست از فعالیت‌های شخصی ارائه دهیم، مقبولیتی نخواهد داشت.

وی افزود: صحیح نیست شخصی که برای ارتقای کشور با چارچوب فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به میدان آمده و تسلیم حرف ایشان است را با ادبیات ناشایست در جمع فرهیختگان مورد انتقاد غیرمنصفانه قرار دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه نقد نادرست نسبت به شخصی که رزومه علمی قابل قبولی دارد و از یادگاران دفاع مقدس است آن‌هم با الفاظی ناشایست، خارج از انصاف است، تصریح کرد: در دولت سیزدهم به تحقیقات کاربردی، نظامی، امنیت غذایی و اقتدار کشور توجه فراوانی شده که این موضوعات در نقد وزیر علوم نادیده گرفته شده است. انصاف این بود که کارکرد وزیر طی دو سال اخیر به‌صورت فراگیر مطالعه و سپس اقدام به نقد می‌شد. در هر صورت آیندگان قضاوت منصفانه‌ای از افراد خواهند داشت که نباید نادیده گرفت.

کد خبر 673030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.