کیلیان امباپه در فکر فتح توپ‌طلا

کیلیان امباپه اعتراف کرد که به کسب توپ طلا "فکر می‌کند" درحالی شایعات درباره آینده او در پاری سن ژرمن همچنان به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه معتقد است که برای کسب توپ طلا که در حال حاضر در اختیار کریم بنزما قرار دارد، بیش از اندازه تلاش کرده است. ملی‌پوش فرانسوی فصل گذشته، ۴۱ گل در ۴۳ بازی به ثمر رساند، و همچنین ۱۰ پاس گل داد تا پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شود.

او همچنین در راه رسیدن فرانسه به فینال جام جهانی قطر، ۸ گل به ثمر رساند که شامل هت‌تریک خیره‌کننده برابر آرژانتین در فینال بود. او احتمالاً با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی و لیونل مسی، هم‌تیمی سابقش در PSG، برای کسب توپ طلا رقابت خواهد کرد، اما احساس می‌کند کاندیدای اصلی است.

امباپه به شبکه تلویزیونی ساحل عاج NCI گفت‌: "بله، من به توپ‌طلا فکر می‌کنم. حتی اگر به آن فکر نکنم، مردم به من فکر می‌کنند. این مردم هستند که رأی می‌دهند، چرا که من کارم را درست انجام داده‌ام.

این بازیکن درخصوص رقبای خود گفت: وقتی در سطح بالا بازی می‌کنید، فقط بازیکنان تأثیرگذار وجود دارند. ذکر یک بازیکن به طور خاص، به معنای نادیده گرفتن دیگران است. شما (رسانه‌ها) می‌توانید همه آنها را خودتان نام ببرید. اگر مردم فکر می‌کنند من تأثیرگذار بوده‌ام‌، این باعث خوشحالی‌ام می‌شود و اعتماد به نفسم را افزایش می‌دهد تا به کاری که انجام می‌دهم ادامه دهم."

امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده که قصد ندارد قرارداد جدیدی امضا کند و با انتقال بزرگی به رئال مادرید لینک شده است. همچنین به او گفته شده که ممکن است مجبور شود در این فصل نیمکت‌نشین شود، مگر اینکه یک چرخش در تصمیم فعلی‌اش انجام دهد، هرچند که سران PSG اصرار دارند که او را در تابستان نمی‌فروشند.

آینده امباپه، به احتمال زیاد مهم‌ترین بحث رسانه‌ها در تابستان خواهد بود، زیرا پاری سن ژرمن در صورت عدم موفقیت در بستن قرارداد جدید تا پایان ماه، پیشنهادات را برای فروش فوق‌ستاره فرانسوی خود، بررسی خواهد کرد.

کد خبر 672992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.