۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
این شهرها همیشه بیدارند!

شهرهای همیشه بیدار جهان شامل بوئنوس آیرس آرژانتین، نیویورک و لاس وگاس آمریکا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در بعضی از شهرهای جهان، جریان زندگی علاوه بر روز، هنگام شب نیز جاری است. در این شهرهای پرجنب‌وجوش، بعضی از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، ۲۴ ساعت شبانه روز باز هستند و شهروندان و گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه خود لذت ببرند و غذاهای خوشمزه آنها را امتحان کنند. در ادامه به معرفی بهترین شهرهای همیشه بیدار جهان می‌پردازیم:

نیویورک

شاید نیویورک، یکی از مشهورترین شهرهایی باشد که همیشه بیدار است. این شهر، دارای سیستم مترویی است که هرگز بسته نمی‌شود، مگر اینکه شرایط اضطراری شدید وجود داشته باشد. بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی نیویورک ۲۴ ساعته باز هستند. شاید تعجب کنید، اما افراد حتی در ساعت ۲ بامداد نیز می‌توانند در این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از پیاده روی و گردش در آن لذت ببرند. در نیویورک، تقریباً می‌توانید هر کاری را در هر زمانی از روز انجام دهید و در هر ساعتی از روز از دیدنی‌های جذاب آن بازدید کنید.

این شهرها همیشه بیدارند!

بوئنوس‌آیرس، آرژانتین

بوئنوس‌آیرس آرژانتین، یکی دیگر از شهرهای دنیا است که هرگز نمی‌خوابد و زندگی شبانه و پر رونق در آن جریان دارد. همچنین این شهر خانه بعضی از بهترین سواحل جهان است. بنابراین غیر معمول نیست که روز را در سواحل بوئنوس‌آیرس بگذرانید، بعدازظهرها را استراحت کنید و بعد از آن از زندگی شبانه و غذاهای استثنایی بوئنوس‌آیرس لذت ببرید. این شهر داستان‌های هیجان‌انگیز زیادی برای گفتن دارد و بازید از آن به خاطره‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران تبدیل خواهد شد.

این شهرها همیشه بیدارند!

لاس‌وگاس

زندگی شبانه در لاس‌وگاس، هیجان‌انگیز است و جاذبه‌های گردشگری زیادی در آن وجود دارد. در این شهر افراد می‌توانند تمام طول شب تا صبح به خرید کردن، غذا خوردن و گردش‌کردن بپردازند. فواره‌های جذاب، نمایش‌های کمدی و سرگرمی‌های کنار خیابان‌های لاس‌وگاس، هر بازدیدکننده‌ای را شگفت زده می‌کند.

این شهرها همیشه بیدارند!

کد خبر 672990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.