لیونل مسی: از تصمیمی که گرفتم، راضی هستم‌

لیونل مسی اصرار دارد که از تصمیم خود برای انتقال به اینتر میامی "راضی" است و قول داده که در بالاترین سطح، به عملکرد درخشان خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی هنگام آماده شدن برای ترک پاری سن ژرمن، پیشنهادهای مختلفی داشت، باشگاه سابقش، بارسلونا، تلاش بزرگی برای جذب او انجام داد، و الهلال عربستان نیز پیشنهاد قراردادی سنگین به فوق ستاره آرژانتینی ارائه کرد.

لئو در عوض تصمیم گرفت به اینتر میامی برود، جایی که با جراردو مارتینو، سرمربی سابق آرژانتین و بارسلونا همکاری خواهد کرد، و او اصرار دارد که همه چیز برای ادامه عملکرد فوق‌العاده‌اش در بالاترین سطح، آماده است‌.

مسی در مصاحبه با TV Publica گفت: "ذهنیت من تغییر نمی‌کند. سعی می‌کنم در هر کجا که هستم حداکثر تلاش را برای خودم و باشگاه به کار بگیرم تا به درخشش در بالاترین سطح ادامه دهم. ما از تصمیمی که گرفته‌ایم راضی بوده و برای رویارویی با این چالش جدید، آماده و بی‌تاب هستم‌." درحالی مسی آماده می‌شود تا به عنوان خرید جدید اینترمیامی معرفی شود و همچنین پس از قهرمانی در جام‌جهانی قطر، به بازنشستگی قریب الوقوع خود در آرژانتین اشاره کرده، به نظر می‌رسد دوران حرفه‌ای او رو به پایان است.

مقدمات رونمایی مسی در استادیوم DRV PNK آمریکا به خوبی در حال انجام است و او می‌تواند در اواخر این ماه، اولین بازی خود را برای باشگاه جدیدش انجام دهد.

کد خبر 672988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.