عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ تیرماه

در این بسته خبری از فعالیت بیش از ۲۰۰۰ تاکسی در زنجان تا آغاز طرح پنجشنبه‌های ایمنی در قم و ورود ۲۰۸ اتوبوس جدید به ناوگان عمومی کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فعالیت بیش از ۲۰۰۰ تاکسی در زنجان

داوود نوری، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: تاکسی‌رانی زنجان ۲۰۸۰ دستگاه خودرو به صورت فعال دارد.

لزوم سطح‌بندی معاینه فنی بر اساس تولید آلایندگی خودروها

جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کنترل هوشمند شهر به عنوان ضرورتی انکارناپذیر، نیاز به تأمین بودجه و اعتبارات لازم دارد تا از انجام کارهای سلبی و ایجاد موانع فیزیکی در معابر و افزایش هزینه نگهداشت شهر کاسته شود، گفت: گاهی استفاده بیش از حد از موانع ترافیکی به جای افزایش ایمنی ترافیک، اثر معکوس دارد و موجب کاهش ایمنی و وقوع تصادف می‌شود.

تا سال آینده ۲۰۸ اتوبوس جدید به ناوگان عمومی کرج اضافه می‌شود

محسن امیدوار حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ۲۰۸ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده که طی امسال و سال آتی به مجموعه اضافه خواهد شد.

بهره‌برداری از چهار پروژه کلان عمرانی غرب تهران تا پایان سال

عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از بهره برداری چهار پروژه کلان عمرانی منطقه ۲۲ تا پایان سال خبر داد و گفت: از ۸۰۰ کیلومتری که برای کاهش مسافت تردد معابر در شهر تهران در نظر داریم ۱۶۰ کیلومتر کاهش مسافت در منطقه ۲۲ محقق خواهد شد

نیاز به آرامش داریم / ترجیح می‌دهم وارد حاشیه‌ها نشوم

رضا امینی، شهردار اهواز گفت: در شهرداری نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا نباید اجازه دهیم فضا جولانگاهی برای افراد فرصت طلب شود.

آغاز طرح پنجشنبه‌های ایمنی در قم

طرح آموزش ایمنی و آتش‌نشانی در بوستان‌ها و سراهای محله با عنوان پنجشنبه‌های ایمنی در قم اجرایی می‌شود.

تأیید و تصویب نهایی طرح مدیریت ارزش راهبری ناوگان خودرویی سامانه هشت مشهد

جمال حسن بارانی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از تأیید و تصویب نهایی طرح «مدیریت ارزش راهبری ناوگان خودرویی (سامانه هشت)» در سومین جلسه‌ی کارگروه مهندسی ارزش خبر داد.

کد خبر 672982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.