محرومیت نقل‌وانتقالاتی دوباره یقه النصر را گرفت!

تیم النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، درگیر ماجرای احمد موسی، مهاجم سابق لستر شده، و از ثبت‌نام بازیکنان جدید خود محروم است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل دیلی میرور، النصر عربستان از اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم خود در تابستان امسال محروم شده است. باشگاه عربستانی در پرداخت بندهای متغیر قرارداد احمد موسی که در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۴ میلیون پوند (۱۸ میلیون دلار) از لسترسیتی به این باشگاه پیوست، ناکام ماند.

احمد موسی با النصر قهرمان لیگ شد اما در سال ۲۰۲۰ تیم را ترک کرد. فیفا اکنون حکم داده که این باشگاه نتوانسته ۳۹۰هزار پوند به لستر به عنوان متغیرات مربوط به عملکرد این بازیکن پرداخت کند.

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ به آنها هشدار داده شده بود که در صورت عدم پرداخت هزینه، با محرومیت از ثبت‌نام بازیکنان جدید مواجه خواهند شد، اکنون گزارش شده که آنها واقعاً از اضافه کردن بازیکنان به تیم خود، محروم هستند.

فیفا با صدور این حکم مدعی شده بود که این محرومیت می‌تواند برای سه پنجره نقل و انتقالاتی متوالی ادامه داشته باشد، اما صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) به صراحت اعلام کرده که آماده پرداخت این هزینه، برای رفع محرومیت است.

النصر در این پنجره، مارسلو بروزویچ را به خدمت گرفت و او را از اینترمیلان آورد. در همین حال، رونالدو در ژانویه به النصر پیوست و طی ۱۶ بازی اول خود در لیگ حرفه‌ای، برای این باشگاه ۱۴ گل به ثمر رساند، اما نتوانست به آنها برای قهرمانی کمک کند.

کد خبر 672981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.