چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشور در فرخشهر احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با پیگیری اعضای شورای اسلامی فرخشهر، چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشور در این شهر در حال ساخت و تکمیل است که از مطالبات عمده مردم فرخشهر به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نقش اساسی و کلیدی زن در خانواده و تربیت فرزندان اظهار کرد: چنانچه زن یا مادر در خانواده دچار مشکل جسمی یا روحی شود، همه اعضای خانواده تحت تأثیر آن مشکل قرار خواهند گرفت، در این راستا ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت بانوان حائز اهمیت بوده و به یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهرها تبدیل شده است.

وی افزود: حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روان، حفظ و تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از فحشاء و فروپاشی نظم جامعه، جلوگیری از نگاه ابزاری به زن و ابتذال وی، تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان به‌ویژه دختران، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی زنان، شادابی و تخلیه انرژی دختران جوان در محیطی امن همراه با آرامش از مهم‌ترین مزیت‌های احداث پارک بانوان است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: با پیگیری شورای اسلامی فرخشهر چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشور در این شهر در حال ساخت و تکمیل است که مساعدت مسئولان در تخصیص اعتبار از مطالبات عمده مردم فرخشهر به‌شمار می‌رود.

سلیمانی تصریح کرد: مقرر شد دفتر امور زنان و خانواده استانداری پیشنهاد تخصیص اعتبار برای پارک بانوان شهر فرخشهر را در اولویت‌های سفر دوم رئیس‌جمهور به استان قرار دهد و فرمانداری شهرستان شهرکرد از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ملی نسبت به طرح موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان اقدام کند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به‌منظور تسریع در بهره‌برداری و افتتاح چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشوری در فرخشهر از سرفصل منابع اعتباری مساعدت داشته باشد و این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهد.

کد خبر 672979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.