تا زمانی که هستم اجازه خروج هیچ تیمی از استان اصفهان را نمی‌دهم

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: از حالا تا زمانی‌که من هستم نمی‌گذارم هیچ سهمیه‌ای از استان خارج شود و با همه باشگاه‌ها نسبت به این تصمیم کاملا مخالفت خواهم کرد.

جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص اصل ماجرای انتقال امتیاز تیم فوتبال‌ساحلی صنعت فرش‌حداد به دکتر تامین اظهار کرد: باشگاه فرش‌حداد سال‌های سال در فوتبال‌ساحلی زحمت کشیده و سرمایه‌گذاری خوبی برای استان اصفهان انجام داد که بابت همین از مدیرعامل و مجموعه باشگاه صنعت فرش‌حداد تشکر می‌کنیم‌. چند ماه گذشته شایعاتی در برخی محافل مبنی‌بر اینکه فرش‌حداد به‌دلیل مشکلاتی که با آن دست‌به‌گریبان هستند دیگر قصد تیم‌داری در فوتبال‌ساحلی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم مالک فرش‌حداد افزود: از همین‌رو خیلی نامحسوس و به‌دور از هرگونه هیجان به این ماجرا ورود کردیم، موضوع را بررسی کردیم و متوجه شدیم که قصد آن‌ها برای واگذاری جدی است. شخصاً با آقای حداد صحبت کردم که وی مشکلات خانوادگی را دلیل این تصمیم عنوان کرد و امیدوارم آن مسائل برطرف شود. ضمن اینکه از ما درخواست می‌کردند با خروج امتیاز از استان موافقت کنیم.

به‌دور از هرگونه شانتاژ رسانه‌ای و تبلیغاتی مانع خروج سهیمه فوتبال ساحلی شدم

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان در رابطه با مخالفتی که نسبت به خروج این سهمیه از اصفهان داشت خاطرنشان کرد: می‌دانید که مجوز نهایی برای خروج یک تیم از استان با تائید اداره‌کل ورزش‌وجوانان آن استان صورت می‌گیرد و به‌همین دلیل مجدانه در برابر این تصمیم ایستادگی کردم و مخالفت صریح و جدی‌ام را برای خروج سهمیه فوتبال‌ساحلی از استان اعلام کردم اما این عملکرد را به‌دور از هرگونه شانتاژ رسانه‌ای و تبلیغاتی انجام دادم و اجازه ندادم این سهمیه مهم از استان اصفهان خارج شود.

جواد محمدی درباره اسپانسر جدید فوتبال‌ساحلی که با پیگیری‌های وی روی کار آمده تصریح کرد: همچنین در رابطه با این موضوع، با همکاری تیم مدیریتی اداره‌کل ورزش‌وجوانان به مجموعه جهان‌آرا کمک کردیم تا یک باشگاه خوب دیگر از یکی از بنگاه‌های اقتصادی استان در ورزش متولد شد. تبلور این ورود مقارن شد با تاسیس تیم فوتبال‌ساحلی دکتر تامین. مطمئناً در آینده‌ای نزدیک با برنامه خوبی که انجام شده و حمایت‌هایی که شکل گرفته باشگاه دکتر تامین در رشته‌های دیگر نیز فعالیت کرده و به ورزش استان کمک خواهد کرد.

حضور دکتر تامین به افزایش و بزرگ‌ترشدن سهم ورزش استان کمک می‌کند

وی همچنین تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که صورت‌گرفته، یکی از تفکرات اصلی و راهبردی ما اضافه‌شدن باشگاه‌های بزرگی است که پشتوانه بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را یدک می‌کشند، چند باشگاه صنعتی دیگر استان نیز اعلام آمادگی می‌کنند تا کنار دو باشگاه خصولتی ذوب‌آهن و سپاهان زمینه‌ساز کمک به ورزش شوند و این نوید را هم می‌دهم که براساس سیاست‌گذاری‌های ما، دکتر تامین‌های دیگری هم در راه ورزش استان است و برآیند آن این خواهد بود که به افزایش و بزرگ‌ترشدن سهم ورزش استان در جایگاه حرفه‌ای کشور کمک کند.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا فکری به‌حال وضعیت تیم فوتبال ون‌پارس که شنیده می‌شود قصد فروش امتیازش را دارد کرده‌اید یا خیر؟ گفت: به‌نقل برخی محافل درباره فروش امتیاز تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان هم چیزهایی شنیده‌ایم، من با مالک باشگاه ون‌پارس هیچ‌گونه صحبتی نداشته‌ام چرا که درخواستی در این زمینه نداشته‌اند و مراجعه‌ای نبوده تا به‌صورت رسمی درخصوص این تصمیم صحبت کنیم اما آن‌چه بتوانیم کمک و هم‌افزایی کنیم قطعاً کوتاهی نخواهیم کرد.

اجازه نمی‌دهیم تیمی از استان خارج شود

جواد محمدی ادامه داد: براساس قانون به باشگاه‌های ورزشی‌مان همه‌جوره کمک خواهیم کرد و براساس همین قانون اجازه نمی‌دهیم تیمی از استان خارج شود. چنانچه ون‌پارس هم بخواهد تحت هر شرایطی امتیازش را واگذار کند پیگیری‌های لازم را باید انجام دهند ما نیز کمک می‌کنیم و در بستر تکالیف و مقررات پیگیر آن خواهیم شد.

وی با همه باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان یک‌بار برای همیشه اتمام‌حجت کرد و گفت: صراحتاً مخالف کامل و جدی با خروج هر تیم ورزشی از استان هستم. از حالا تا هر زمانی که در ورزش‌وجوانان استان خدمت‌گذار باشم مجدانه مخالف خروج تیم‌های ورزشی از استان اصفهان خواهم بود و تمام‌قد می‌ایستم تا این اتفاق نیفتد.

کد خبر 672977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    فکری به حال زمین گلف و بازی گلف در اصفهان کنید و بودجه ای هم برای این رشته ورزشی اختصاص دهید .